۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۷۰۱۲۹
نماینده مجلس:

شهید بهشتی در علم، اخلاص و مدیریت بی نظیر بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی در علم، اخلاص، مدیریت، شجاعت و تدبیر بی نظیر بود و همین خصائص سبب به شهادت رساندن وی از سوی دشمنان انقلاب شد.
عبدالکريم جميري، نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(شنبه) در آیین نکوداشت شهید بهشتی و یاران باوفایش در سپاه امام صادق(ع) به بررسی شخصیت شهید بهشتی پرداخت و گفت: دشمنان در سالهای اولیه پیروزی انقلاب شرایط بسیار سختی را از طریق ترور شخصیت های تاثیرگذار در انقلاب نظیر شهید بهشتی برای سرنگونی نظام اسلامی به وجود آوردند.

 

جمیری گفت: شهید بهشتی با تشخیص جبهه حق با تمام توان در مقابل جبهه کفر ایستادگی می کرد و همین روحیه سبب شد تا دشمنان نظام وی را برنتابند و ایشان را به فیض شهادت برسانند.

 

وی افزود: این شهید والامقام در زمان طاغوت، با زیرکی هرچه تمامتر در تالیف کتاب های درسی نقش آفرینی می کرد و دشمن به شناخت این شخصیت سترگ پی نمی برد.

 

جمیری به نقش مهم این مجتهد آگاه در شکل دهی تشکل هایی نظیر حزب جمهوری اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این نقش آفرینی ها برگرفته از نگاه سازمان یافته توام با اخلاص ایشان بود که تمام قد برای دفاع از نظام و پیشبرد اهداف متعالی آن ایستادگی می کرد.

 

وی به بیان مظلومیت ایشان تا قبل از شهادتش پرداخت و تصریح کرد: این شخصیت کم نظیر چنان از سوی دشمنان انقلاب مورد هجمه قرار گرفت که از سوی امت اسلامی در سطح خیابان ها مورد اعتراض قرار می گرفت و در عوض از شخصیتی نظیر بنی صدر خائن آنگونه استقبال می شد.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در آن برهه از زمان، جز ریختن خون شهید بهشتی و یارانش این آگاهی را به مردم نمی داد تا حق را از باطل تشخیص دهند.

 

جیمری با بیان اینکه دشمنان انقلاب بیدارند و دست از مقابله با نظام اسلامی بر نخواهند داشت، تاکید کرد: ما باید هوشیار باشیم و بدانیم که به هیچ وجه نمی توان در مقابل دشمنان قسم خورده نظام کوتاه آمد چرا که آنان کوتاه نخواهند آمد و تا سرنگونی این نظام به دشمنی خودشان ادامه خواهند داد.

 

وی مهم ترین حربه دشمن علیه نظام اسلامی را حربه تبلیغات خواند و بیان داشت: استکبار جهانی بر محور تبلیغات، دنیا را دارد مدیریت می کند و اگر ما مواظب نبوده و دچار غفلت بشویم، بار دیگر فریب تبلیغات مسموم دشمن را خواهیم خورد همچنان که عده زیادی از امت اسلامی در تشخیص مظلومیت و حقانیت شهید بهشتی فریب آنان را خوردند.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، دشمن شناسی و شناسایی روش های دشمن را وظیفه کسانی برشمرد که می خواهند از اسلام و انقلاب دفاع کنند و بیان داشت: تنها راه این شناخت، بصیرت است که با ولایت مداری تحقق می یابد.

 

جمیری در پایان به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) نیز اشاره کرد و افزود: این بانوی بزرگ اسلام به حقیقت کلام، انسانی مومن و ولایتمدار بود که با تقدیم جان و مالش در راه اسلام با خداوند معامله کرد.

 

وی گفت: حضرت خدیجه(س) برای نبی مکرم اسلام بهترین یار و مشاور بود و در زمانی که کسی اسلام را نمی شناخت دین مبین اسلام پذیرفت و در این راه چه مشقت هایی را به جان خرید./833/پ202/ب4

ارسال نظرات