۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۲۷۰۳۹۵
امام جمعه دورود:

رمز موفقیت در برابر زیاده خواهی آمریکا وحدت و همدلی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دورود تأکید مسؤولان در لغو همه تحریم ها را امری به جا دانست و گفت: رمز موفقیت در برابر زیاده خواهی آمریکا وحدت و همدلی مسؤولان است.
همدلي و همزباني

حجت الاسلام محمد علی رجایی پور، امام جمعه دورود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دغدغه رهبر معظم انقلاب، مرد و مسؤولان در روند مذاکرات لغو همه تحریم‌ها است.

 

وی افزود: توافقی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و مردم است که لطمه‌ای به آبرو و ارزش‌های ملت ایران وارد نسازد.

 

حجت‌الاسلام رجایی پور با اشاره به این‌که آمریکا قابل اعتماد نیست، عنوان داشت: تیم مذاکرات باید مواظب فریب‌کاری آمریکا باشند.

 

وی در ادامه رعایت خطوط قرمز و عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب را امری واجب برای تیم مذاکره کننده هسته ای بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به این که وجود آمریکا سرشار از نیرنگ است، تیم مذاکره کننده همواره باید هوشیار باشند.

 

امام جمعه دورود تأکید کرد: نباید در برابر زیاده خواهی آمریکا کوتاه آمد چرا که در این صورت توقعات آمریکا بیشتر می شود.

 

وی تأکید مسؤولان در لغو همه تحریم ها را امری به جا دانست و اظهار داشت: رمز موفقیت در برابر زیاده خواهی آمریکا وحدت و همدلی مسؤولان است.

 

حجت الاسلام رجایی پور با بیان این که رمز پیروزی کشور و راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه به توان داخلی کشور است، عنوان کرد: با توجه به توان داخلی در کنار دیگر داشته های خویش می توانیم از مشکلات اقتصادی نجات پیدا کنیم.  

 

وی وجود تحریم ها را ضعف کشور بیان کرد و افزود: اگر به درستی مطالبات رهبر معظم انقلاب اجرا می شد، این‌گونه ضعف ها و مشکلاتی به وجود نمی آمد.

 

امام جمعه دورود با تأکید بر این‌که باید این ضعف ها تقویت پیدا کند، خاطرنشان کرد: اگر به تولیدات داخلی خویش تکیه کنیم، می‌توان این گونه ضعف‌ها را جبران کرد.

 

وی حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی را حرکتی مؤثر در جهت برطرف کردن مشکلات اقتصادی بیان کرد و افزود: در سایه عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب می توان از مشکلات اقتصادی نجات یافت./9459/ت302/ح

ارسال نظرات