۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۲۷۰۳۹۶
معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان:

دوره ارتقایی طلاب سراسر کشور به میزبانی حوزه علمیه لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان از برگزاری دوره ارتقایی طلاب سراسر کشور به میزبانی مدرسه علمیه بقیه الله نورآباد استان لرستان خبر داد.
طلاب

حجت الاسلام سید باقرموسوی، معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به این که برگزاری دوره ارتقایی طلاب در فصل تابستان صورت می‌گیرد، بیان داشت: در دوره ارتقایی متمرکز، طلابی که شرایط لازم را داشته باشند، شرکت می کنند.

 

وی با بیان این که طلاب سراسر کشور که دارای معدل بالای 16 باشند، می توانند در این دوره ارتقایی شرکت کنند، افزود: امسال این دوره در مدرسه علمیه بقیه الله نورآباد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه بقیه الله نورآباد ظرفیت حضور 100 طلبه را برای گذراندن دوره ارتقایی دارد.

 

وی با بیان این که این دوره با حضور طلاب توانمند و دارای شرایط به مدت یک ماه برگزار می شود، عنوان داشت: طلاب پس از گذراندن واحدهای یک سال تحصیلی، می توانند سال تحصیلی جدید، در پایه بالاتر به تحصیل بپردازند.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان افزود: در پایان این دوره پس از برگزاری آزمون های لازم، نمرات در پرونده تحصیلی طلاب ثبت می‌شود.

 

وی با بیان این که طلاب مسؤولیت سنگینی بر دوش دارند، اظهار داشت: طلبه ها باید در کنار تحصیل به تقویت ایمان و اخلاص خویش توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: علمی که ثمره اش بندگی خدا و اخلاص در عمل باشد، با ارزش است و طلاب باید به این امر توجه ویژه داشته باشند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات