۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۲۷۰۳۹۹
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

هدف استکبار بدنام کردن اسلام و تفرقه افکنی در میان مسلمانان است

خبرگزاری رساـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای استکباری توطئه های جدیدی را برای جهان اسلام طراحی کرده اند به گونه ای که با تشکیل و تقویت گروه های تروریستی قصد تخریب و بدنام کردن اسلام و تفرقه افکنی در بین مسلمانان را دارند.
باهنر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، محمدرضا باهنر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در محل حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به حادثه هفتم تیرماه سال 1360، اظهار کرد: دشمنان و منافقان به گونه ای برنامه ریزی کرده بودند که با انفجار بمب در جلسه حزب جمهوری اسلامی و از میان برداشتن سران سه قوه، نظام را زمین گیر کنند اما به فضل الهی، درایت امام راحل و ایستادگی مردم مؤفق نشدند.

 

وی اضافه کرد: اگر چه در این حادثه شمار زیادی از شخصیت های ارزشمند نظام از ملت گرفته شد اما دشمنان کور خوانده و تیر فتنه شان به سنگ خورد و چرخ کارهای مملکت و نظام اسلامی حتی یک روز نیز از حرکت باز نایستاد.

 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: با نگاهی به تاریخچه اقدامات تروریستی پس از انقلاب اسلامی می توان گفت که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بیشترین ضربه را از ناحیه تروریسم متحمل شده به همین دلیل نیز همواره در خط مقدم مبازره با تروریسم قرار داشته است.

 

باهنر افزود: در تیر ماه سال 60 نیز پس از آن که گروهی تلاش سیاسی را بی نتیجه دیده و خود را در جلب آرای مردم ناتوان یافتند، دست به سلاح برده و در برابر انقلاب و امام ایستادند.

 

به گفته این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حوادث ششم تیر و ترور رهبر معظم انقلاب و انفجار حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه سال 1360 از جمله اقدامات تروریستی این گروه طرد شده از سوی مردم بود.

 

وی با بیان این که اکنون نیز فعالیت های تروریستی در اقصی نقاط دنیا با حمایت های مستقیم و غیرمستقیم کشورهای غربی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: در این راستا کشورهای استکباری توطئه های جدیدی را برای جهان اسلام طراحی کرده اند به گونه ای که با تشکیل و تقویت گروه های تروریستی قصد تخریب و بدنام کردن اسلام و تفرقه افکنی در بین مسلمانان را دارند.

 

نماینده مردم شهرهای تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خلق گروه های تکفیری و تروریستی نظیر داعش و حمایت از آنها از سوی استکبار جهانی با هدف بدنامی اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان صورت می گیرد به همین دلیل نیز همه مسلمانان وظیفه دارند در برابر این اقدامات، ایستادگی و روشن گری کنند.

 

باهنر تصریح کرد: البته تلاش استکبار جهانی در این زمینه با توجه به وجود رهبری بصیر و مدبر و بسیجیان پرشوری نظیر سردار قاسم سلیمانی بی نتیجه می ماند چرا که این بسیجیان آن چنان آبرو و عزتی برای اسلام به دست آورده اند که تاکنون جهان اسلام چنین عزتی را به خود ندیده است.

 

حجت الاسلام نورالله قدرتی، رییس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این مراسم با بیان این که شهدای هفتم تیر و در رأس آن ها شهید بهشتی با نثار خون خود، درخت انقلاب را تنومند ساختند، اظهار کرد: تواضع، حق پذیری، نظم و انضباط، آراستگی به علم و عمل  و پرهیز از جدل ویژگی های ممتاز شهید بهشتی بودند و وسعت اندیشه و شخصیت شهید بهشتی در حدی است که رهبر معظم انقلاب می گویند بعد از حضرت امام (ره) چنین شخصیتی ندیده ام./9314/پ202/ش

ارسال نظرات