۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۷۲۱۶۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسؤولان اجازه ندهند ارزش‌های دینی در جامعه کم‌رنگ شود

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام،اطاعت‌پذیری از خدای متعال در انجام مسؤولیت‌ها را تنها راه سعادت و رستگاری مسؤولان دانست و گفت: مسؤولان بکوشند به برکت روزه‌داری ماه مبارک رمضان و در سایه نظام جمهوری اسلامی اطاعت الهی و بندگی خدا را سرلوحه کار خود قرار بدهند.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، ماه رمضان را ماه توبه، ماه تسلیم دل و جان در برابر اراده و شریعت الهی و ماه طهارت بخشی و خالص شدن از آلودگی‌ها خواند.

 

امام جمعه شهرکرد، رهاشدن از شیطان درون و بیرون و توبه را در میان خصوصیات ماه رمضان یک ویژگی بسیار مهم دانست و با اشاره به وظیفه سنگین‌تر مسؤولان و کارگزاران در این زمینه افزود: مسؤولان به دلیل قرار گرفتن در موقعیت‌های حساس به مراتب بیشتر از دیگران به این امور نیازمند هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه مشروعیت نظام را در گرو اطاعت از دستورات الهی دانست و گفت: مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران از عدل الهی، آیات و روایات و حاکمیت ولایت الهی نشأت گرفته است و هر آنچه غیر از این باشد نیز هیچ گونه مشروعیتی ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که خدمت در نظام اسلامی توفیق بسیار با ارزشی است، اطاعت پذیری از خدای متعال در انجام مسؤولیت‌ها را تنها راه سعادت و رستگاری مسؤولان دانست و گفت: مسؤولان بکوشند به برکت روزه‌داری ماه مبارک رمضان و در سایه نظام جمهوری اسلامی اطاعت الهی و بندگی خدا را سرلوحه کار خود قرار بدهند و از این فرصت برای ترویج دین مبین اسلام بهره بگیرند و اجازه ندهند ارزش‌های دینی در جامعه کم‌رنگ شود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: پست، مقام و مقبولیت زمانی ارزشمند و سعادت آفرین است که در جهت تقویت دین خدا به کار گرفته شود، در غیر این صورت هیچ ارزش و فلاحی برای آدمی به دنبال نخواهد داشت.

 

این مقام مسؤول، کارگزاران نظام را بر دوری جستن از حرام خدا، دوری از طمع‌ورزی، تکبر و اسراف و قرار دادن هر آن چه در اختیار دارند برای رونق دین خدا توصیه و تأکید کرد: بخشی از رسالت تقویت و گسترش فرهنگ دینی و ایمانی در جامعه بر عهده شما مسؤولان است.

 

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در همین راستا با طرح این سؤال که شما چگونه می‌توانید گسترش دهنده فرهنگ دینی و اسلامی باشید؟ افزود: زبان و عمل شما دو ابزار بسیار مهم و کارساز در گسترش دین خدا است./9457/پ202/ی

ارسال نظرات