۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۷۲۲۹۸
مدیر حوزه های علمیه:

تأسیس مجمع شیعه شناسی حرکت بزرگ فرهنگی مرحوم انصاری در جهت معرفی اسلام ناب بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‏های علمیه ضمن تجلیل از تلاش های خالصانه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین انصاری بویراحمدی تصریح کرد: ایشان از نیروهای خدوم نسبت به مکتب تشییع بودند علاوه بر ویژگی جانبازی و ایثارگری ایشان چون در جبهه‌های دفاع مقدس که حقیقتا یک جانباز انقلاب بودند.
تشييع پيکر جانباز شهيد حجت الاسلام علي انصاري بويراحمدي تشييع پيکر جانباز شهيد حجت الاسلام علي انصاري بويراحمدي تشييع پيکر جانباز شهيد حجت الاسلام علي انصاري بويراحمدي آيت الله حسيني بوشهري

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‏های علمیه در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با یبان ویژگی‌های بارز مرحوم حجت الاسلام والمسلمین انصاری بویر احمدی گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای انصاری از نیروهای خدوم نسبت به مکتب تشیع بودند؛ افزون بر ویژگی جانبازی و ایثارگری، ایشان در جبهه‌های دفاع مقدس حضور مؤثری داشتند و حقیقتا یک جانباز انقلاب بودند.


وی تصریح کرد: بعد از دوران دفاع مقدس، ایشان رسالت اصلی خود را خدمت به مکتب و دین قرار دادند؛ تاسیس مجمع جهانی شیعه شناسی از سوی ایشان یک حرکت بزرگ فرهنگی در راستای معرفی اسلام ناب و مکتب امیرالمؤمنین(ع) بود و ایشان در این جهت حقیقتا توفیقات بسیار خوبی داشتند.


مدیر حوزه‏های علمیه به خدمات این شخصیت بزرگوار اشاره کرد و گفت: مرحوم انصاری انسانی پر دغدغه بود؛ زمانی که انسان با این شخصیت برخورد می‌کرد سر تا پای وجود او را احساس، شور و شعور می بافت و این خصوصیت را ما کمتر سراغ داریم.


وی در ادامه افزود: کمتر انسانی را سراغ داریم که با قلم زدن و تلاش بی وقفه بتواند افتخار آفرین باشد؛ مرحوم انصاری اطلاع رسانی‌های خوبی در زمینه‌های مختلف خدمت مراجع بزرگوار و شخصیت های نظام انجام دادند و به عنوان یک چهره پر دغدغه مطرح بودند.


آیت الله حسینی بوشهری گفت: راه این عزیز فقید باید توسط دوستان و همکاران شان گرامی داشته شود؛ چنین عناصری در حقیقت به صورت خودجوش بدون امر از ناحیه کسی و تنها بر اساس تکلیف عمل می‌کردند و این‌گونه افراد باید راه شان و مسیرشان و حرکت شان ادامه پیدا بکند تا روزی شاهد باشیم این اسلام عزیز ما در حقیقت به همه جهان صادر شود./978/پ202/ج

ارسال نظرات