۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۷۲۷۹۷
دانشگاه حضرت معصومه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛

خروش ملت ایران پایه‌های سلطه استکبار را می‌لرزاند

خبرگزاری رسا ـ دانشگاه حضرت معصومه(س) با صدور بیانیه‌ای از همگان برای شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت کرد.
راهپيمايي روز قدس
به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه جمعه پایانی ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) با صدور بیانیه ای از همگان برای شرکت در راهپیمایی با شکوه این روز دعوت کرد.
 
متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سی و شش سال از یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس سپری شد.
 
یادگار ارزشمندی که نام و یاد و پرچم فلسطین مظلوم را برای همیشه زنده و افراشته ساخت. یادگاری که هر سال در آستانه آن قرار می گیریم جنایتکاران عالم را به لزره می اندازد. روز جهانی قدس روز فریاد زدن بر سر ظالمان متجاوز صهیونیستی و همراهان آنان است. روز جهانی قدس روز یکپارچگی برای دفاع از ملتی است که از سر مظلومیت گرفتار حیوان صفتانی است که جز به خونخواری و فتنه انگیزی در عالم نمی اندیشند.
 
درود خدا و رسول مکرم اسلام(ص) بر آن ابر مرد آسمانی که با درایت خود پرچم ظلم ستیزی را بلند کرد و سلام بر ملتی که در دفاع از مظلومان و ستمدیدگان عالم لحظه ای درنگ نمی کنند.
 
ملت بزرگ و تاریخ سازی که هر جا احساس تکلیف کند در صحنه حاضر است. ملتی که خروش آنان همواره لرزاننده پایه های سلطه نامشروع استکبار و صهونیست بوده است.
 
طی اخبار رسیده رژیم اشغالگر قدس شریف امسال نیز همانند سالیان گذشته در آستانه این روز سترگ تاریخی با تنگ نمودن حلقه محاصره بیت المقدس و حمله به مسلمانان روزه دار باز هم خوی توحش خود را به نمایش گذاشته و علاوه بر آن با فتنه انگیزی از میان کشورهای ساده لوح منطقه آتش تفرقه و نفاق را شعله ور ساخته است.
 
به درستی که رد پای این غده سرطانی را در هر فتنه ای در منطقه می توان دید. گروهک های تروریستی نظیر داعش و... ساخته و پرداخته همان غده سرطانی است. آن دست جنایتکاری که امروز کودکان و غیر نظامیان یمن را به خاک و خون کشیده و شهادت می رساند، از آستین همین جنایتکار بلند می شود.
 
بر این مبنا، ما رژیم صهیونیستی را خطری بزرگ برای عالم و بلایی بر جان بشریت دانسته و بر تداوم مبارزه با این رژیم سفاک تا نابودی آن ان شاء الله تأکید مؤکد داریم.
 
همچنین به پیروی از پیر مراد خود حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) همراه و همگام و همدل مردم روزه دار ایران اسلامی و دیگر آزادی خواهان جهان در راهپیمایی شکوهمند این روز حضوری گسترده و فعال خواهیم داشت و از عموم جامعه دانشگاهی دعوت به عمل می آوریم تا در این مراسم عبادی سیاسی شرکت کنند.
 
به امید آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی و سایر ظالمین عالم./836/د102/ی
ارسال نظرات