۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۷۶۶۰۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان:

راهیان نور مظهر دلدادگی و عشق است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان با بیان این که راهیان نور مظهر عشق، دلدادگی و از خودگذشتگی هستند، گفت: اردوهای راهیان نور، درس استقامت، ایستادگی و خودباوری را برای شرکت کنندگان به ارمغان می آورد
اردوي راهيان نور اعزام بسيجيان دليجان به مناطق عملياتي غرب کشور اعزام بسيجيان دليجان به مناطق عملياتي غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیمی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان صبح امروز شنبه سوم مرداد، در مراسم اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی غرب کشور با بیان این که راهیان نور مظهر قدرت جوانان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: راهیان نور نمونه ای از دلدادگی و وفاداری ایرانیان مسلمان است.

 

یادمان های دفاع مقدس نیز باید در طول سال ادامه داشته باشد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان با بیان این که یادمان های دفاع مقدس باید در طول سال ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: راهیان نور در ایران اسلامی به ویژه مقطع خاصی نیست، امروز ما شاهد حضور فعالانه کاروان های راهیان نور در طول سال هستیم.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به این‌که  راهیان نور، با تمام سفرها متفاوت است، تصریح کرد: ره‌توشه سفر به مناطق جنگی معرفت و شناخت شهیدان است و امیدواریم بتوانیم معنویات آن را با خود به همراه بیاوریم که عاقبت بخیری دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان هدف از اردوهای راهیان نور را آشنایی بسیجیان با دلاورمردی‌ها و رشادت‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان و انتقال مفاهیم ارزشمند هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز است.

 

درس استقامت، ایستادگی و خودباوری

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان این که راهیان نور مظهر عشق، دلدادگی و از خودگذشتگی است، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور، درس استقامت، ایستادگی و خودباوری را برای شرکت کنندگان به ارمغان می آورد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور و  همچنین گسترش فضای معنوی نسل نوجوان و جوان از اهداف بزرگ سپاه محسوب می‌شود.

 

بیش از 40 نفر از بسیجیان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: در این کاروان 40 نفر از بسیجیان همراه خانواده حضور دارند که در سفر سه روزه از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در کرمانشاه، پاوه، قصرشیرین و باغ موزه ملی دفاع مقدس همدان دیدن می کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان بیان داشت: هدف از اعزام این کاروان بصیرت افزایی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی خانواده بسیجیان با رشادت های شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه بیان داشت: در نخستین اعزام کاروان راهیان نور شهرستان دلیجان در ابتدای امسال، 250 نفر از بسیجیان در قالب شش اتوبوس به مناطق جنگی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند./842/پ202/ح

ارسال نظرات