۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۷۶۸۳۲
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

امامزادگان پرچمداران اخلاق و معنویت در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امامزادگان پرچمداران اخلاق، معرفت و معنویت در جامعه هستند، گفت: اگر امروز این استان به‌عنوان پایگاه تشیع می‌درخشد به برکت امامزادگان و بقاع متبرکه است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در مراسمی که در بقعه شیخ موسی و امامزاده عبدالله(ع) بندپی بابل برگزار شد با بیان این که امامزادگان بهترین الگو برای رسیدن به رشد و تعالی انسانی هستند، ادامه داد: قرآن‌کریم مسیر درست و غلط را به انسان آموزش می‌دهد و ما برای رسیدن به ارزش‌های انسانی در درجه اول باید قرآن را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

 

وی با اشاره به این که هر کسی با هر روشی می‌تواند عشق و علاقه خود را به خاندان اهل‌بیت (ع) نشان دهد، اضافه کرد: حضور در محافلی که به نام شهدا و اهل‌بیت(ع) مزین شده، نوعی عشق و علاقه به ائمه‌اطهار و اهل‌بیت(ع) است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که مازندران افتخار دارد از یک‌هزار و 222 امامزاده میزبانی می‌کند، ادامه داد: ترویج ارزش‌های انسانی، ترویج معارف الهی و ترویج قرآن‌کریم از گفتمان انقلاب اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که بیشتر امامزادگان شهید در راه ولایت هستند، تصریح کرد: امامزادگان شناسنامه دین‌داری و ولایت‌مداری هستند.

 

این مسؤول با بیان این که امروز روحیه ولایت‌مداری را مدیون امامزادگان و خاندان اهل‌بیت(ع) هستیم، افزود: تنها ولایت و ولی‌فقیه است که می‌تواند بشریت و مؤمنان را در مقابل دشمنان محفوظ نگه دارد.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که ولایت‌فقیه کشور را در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی نجات می‌دهد، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت ولایت‌فقیه در جوامع بین‌المللی دارای نام و نشان است.

 

وی بیشترین هجمه‌های دشمنان داخلی و خارجی را به سمت ولایت‌فقیه دانست و گفت: در صورت عدم حفظ ولایت‌فقیه اقتدار نظام و کشور زیر سؤوال می‌رود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امامزادگان پرچمداران اخلاق، معرفت و معنویت در جامعه هستند، اظهار داشت: اگر امروز این استان به‌عنوان پایگاه تشیع می‌درخشد به برکت امامزادگان و بقاع متبرکه است.

 

حجت الاسلام علیزاده با تأکید بر این که همه تلاش ما باید در جهت ترویج مکتب اهل‌بیت (ع) باشد، افزود: امامزادگان تلاش کردند تا مکتب امام حسین(ع) و امیرالمؤمنین(ع) زنده بماند که مانده است.

 

وی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و رهبری را احیای مکتب اهل‌بیت(ع) دانست و گفت: امروز برخی‌ها تلاش می‌کنند بین نسل جوان جامعه و قرآن فاصله ایجاد کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که مکتب امام خمینی(ره) مکتب اهل‌بیت(ع) و روش امام علی(ع) بود، خاطرنشان کرد: وضعیت حجاب جامعه امروز اسلامی نیست و توطئه دشمنان برای حجاب و عفاف خواهران و مادران ما خطرناک است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات