۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۷۷۷۳۹
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

جنگ فرهنگی حربه دشمن برای مقابله با اصول و ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند اعتماد ملت ایران اسلامی را نسبت به جامعه روحانیان سلب کند، گفت: روحانیان باید به خوبی از فضای تبلیغی استفاده و ارزش‌های والای اسلامی را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنند.
سرتيپ دوم پاسدار محسن کريمي فرمانده سپاه روح الله استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، عصر امروز چهارشنبه هفتم مرداد، در جمع طلاب جوان حوزه علمیه المهدی(عج) اراک بیان داشت: امروز در جامعه حضور روحانیان و طلاب در عرصه های گوناگون بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

 

روحانیان، سخنگوی دین

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، با بیان این که انقلاب اسلامی ایران براساس دین پایه گذاری شده است، اظهار داشت: روحانیان به عنوان سخنگوی دین، نقش بی بدیلی در شکل گیری و صیانت از آن بر عهده دارند.

 

کریمی خاطر نشان کرد: روحانیان باید به خوبی در فضای مجازی نفوذ کنند و با استفاده از شیوه‌های اصولی تبلیغ از جذب جوانان و نوجوانان به سایت های غربی جلوگیری به عمل آورند.

 

روحانیان ارزش‌های والای اسلامی را برای جوانان تبیین کنند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند اعتماد ملت ایران اسلامی را نسبت به جامعه روحانیان سلب کند، اظهار داشت: روحانیان باید به خوبی از فضای تبلیغی استفاده و ارزش‌های والای اسلامی را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، با اشاره به این که مردم ارادت قلبی به علمای دینی و مذهبی دارند، بیان داشت: روحانیان و مبلغان دینی نقش مهمی در تحقق شعار دولت، ملت، همدلی و همزبانی دارند.

 

شبهات دینی به عنوان یکی از خطرات بزرگ در جامعه محسوب می شود

کریمی با بیان این که شبهات دینی به عنوان یکی از خطرات بزرگ در جامعه محسوب می شود، عنوان کرد: روحانیان به عنوان پیشگامان عرصه تبلیغی نخستین کسانی هستند که باید با این شبهه افکنی ها مقابله و ایستادگی  کنند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از حمله نظامی به کشور نا امید شده اند و با هجمه های فرهنگی اصول و ارزش های اسلامی و باورهای دینی جامعه به ویژه جوانان را نشانه رفته اند.

 

کریمی در ادامه با اشاره به این که روحانیان سربازان خط مقدم جبهه نرم دشمن هستند، تصریح کرد: روحانیان وظیفه دارند در راستای آگاه سازی جوانان از شرایط روز دنیا گام برداشته و با برنامه ریزی های منطقی و کارشناسی توطئه های شوم دشمنان را خنثی کنند./842/پ203/ب4

ارسال نظرات