۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۷۸۱۴۹
امام جمعه منطقه مشهد اردهال کاشان:

برخی اتفاقات همزمان فضای مذاکرات را غبار آلود کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه منطه مشهد اردهال کاشان گفت: سفر فابیوس به ایران، جیغ و شیون اسرائیل، ابراز ناراحتی عرب ها و کنگره آمریکا و خوشحالی دموکرات های آمریکایی دست به دست هم داده است تا فضای مذاکرات هسته ای غبار آلود شود.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه منطقه مشهد اردهال کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: سفر فابیوس به ایران، جیغ و شیون اسرائیل، ابراز ناراحتی عرب ها و کنگره آمریکا و خوشحالی دموکرات های آمریکایی دست به دست هم داده است تا فضای مذاکرات هسته ای غبار آلود شود.

 

وی افزود: در پس این فضای غبار آلود آنچه مبرهن است، عزت و نفوذ ملت ایران است که تمام تحلیلگران دنیا به آن اذعان دارند.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که با وجود لشکرکشی آمریکا به افغانستان و عراق، ایران در منطقه سلطه دارد و این را به دشمنان دیکته کرده است، گفت: استواری مردم یمن که در زیر چنگال سفاکان عربستانی هستند، الگو برداری از قیام 15 خرداد و انقلاب ایران است.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان سید حسن نصرالله را خار چشمی برای دشمنان دانست و گفت: جنگ 8 ساله عراق با ایران به فرموده امام راحل جنگ تحمیلی بود و به تحریک استکبار توسط صدام صورت گرفت، از این رو در هر جنگی، حضور غیر مستقیم آمریکا مبرهن است که چشمان بصیر آن را می بینند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: کشورهای عربی تأسف می خورند از این که فریب ایران هراسی آمریکا را خوردند و به جای مبارزه با اسرائیل برای ایران اسلامی که در صدر مبارزه با صهیونیست است، خط و نشان می کشند.

 

موشک های قدرتمند ایرانی آماده شلیک به سوی هر متجاوزی است

وی با اشاره به این که ایران در برابر آمریکا با شجاعت بر سر یک میز نشست و از حق ملت خود دفاع کرد، یاد آورشد: نویسنده یکی از روزنامه های  انگلیسی می گوید اعراب اشتباه می کنند و باید بدانند که بمب هسته ای یک خیال واهی است، چرا که بمب هسته ای ایران، نفوذ آنها است که در سراسر دنیا منفجر شده است.

 

به گفته وی، ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد و تا کنون یک وجب از خاک هیچ کشوری را اشغال نکرده است و نخواهد کرد، اما موشک های قدرتمند ایرانی آماده شلیک به سوی هر متجاوزی است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فضای غبار آلود مذاکرات به  زمان جنگ امیرمؤمنان(ع) با عمرو بن عبدود تشبیه کرد و اظهار امیدواری کرد همانطور که در آن زمان شاهد پیروزی و شادی در اردوگاه مسلمین بودیم، امروز نیز با همدلی و وحدت و پیروی از ولی فقیه، شاهد اقتدار و عظمت بیش از پیش ایران اسلامی باشیم./1307/ت302/ش

ارسال نظرات