۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۷۸۹۶۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

رسانه‌های ارزشی مجاهدان عرصه جنگ نرم هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: تقویت و حمایت از خبرنگاران و رسانه‌های ارزشی به عنوان رزمندگان و مجاهدان عرصه جنگ نرم، ضرورتی مهم در عصر حاضر است.
کاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز با حضور در ایستگاه خبری بسیج رسانه تبریز که در حاشیه نماز جمعه تبریز برپا شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت کار رسانه‌ای در عصر اطلاعات و ارتباطات بر کسی پوشیده نیست.

 


وی خاطرنشان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس حضور در جبهه‌های نظامی و مقابله با تجاوز دشمنان انقلاب تکلیفی بر عهده همگان بود، امروز مقابله با تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای غرب تکلیفی و رسالتی خطیر بر عهده فعالان فرهنگی کشور به ویژه رسانه‌های گروهی و خبرنگاران مؤمن و متعهد است.

 


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: تقویت و حمایت از خبرنگاران و رسانه‌های ارزشی به عنوان رزمندگان و مجاهدان عرصه جنگ نرم، ضرورتی مهم در عصر حاضر است؛ چراکه غرب با بهره‌مندی از امپریالیسم رسانه‌ای به دنبال استحاله فرهنگی و هویتی ملت ایران هستند.

 


حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر این‌که روز خبرنگار فرصتی برای مرور رسالت خطیر اصحاب رسانه است، افزود: حق‌جویی، حق‌طلبی و حق‌گویی سه وظیفه مهم خبرنگاران متعهد و متخصص است، اگر این اصل مورد توجه رسانه‌های داخلی قرار گیرد، بسیاری از هجمه‌های رسانه‌ای غرب بی‌اثر خواهد بود.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که لبه تیز حملات تبلیغی و رسانه‌ای غرب و شبکه‌های وابسته به لابی‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان متوجه اصل ولایت مطلقه فقیه در نظام اسلامی ایران است، تصریح کرد: ولایت فقیه عزم جدی برای مقابله با استکبار دارد و در برابر خواسته ها و اهداف شوم فتنه گران ایستاده و به گفتمان مقاومت باور دارد، از این رو اگر به دنبال مقابله با دشمنان اسلام و تشیع هستیم، بایستی در مسیر ولایت حرکت کنیم.

 


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر حمایت جدی نهادهای فرهنگی از رسانه‌های ارزشی و ولایت‌مدار گفت: امروز شاهد ترویج افراط و تفریط از سوی رسانه‌های غربی در ممالک اسلامی هستیم، تشیع لندنی نیز با هدف ضربه به اصل ولایت فقیه طراحی شده است، رسالت امروز رسانه‌های ارزشی مقابله با جریان‌های التقاطی هدایت شده از غرب است.

 


گفتنی است، سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی با همکاری اصحاب رسانه و مطبوعات استان اقدام به برپایی ایستگاه های خبری در محل برپایی نماز جمعه شهر تبریز کرد؛ برپایی ایستگاه های خبری با محوریت «خبرنگاران و دیدگاه های مردم» در راستای خبرسازی و ارج نهادن به شغل و جایگاه رفیع خبرنگاران صورت گرفت./935/پ202/ب4

ارسال نظرات