۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۷۹۴۵۹

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در صدا و سیمای مرکز قم

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در نشستی از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل کرد.
سيد جواد هاشمي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از صدا و سیمای مرکز قم، سردار سید جواد هاشمی با حضور در این مرکز از تلاش های صدا و سیمای مرکز قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل کرد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اهمیت آشناسازی نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت گفت: صدا و سیما در اشاعه این فرهنگ غنی بزرگ‌ترین مسؤولیت را به عهده دارد که به حمد الله صدا و سیمای مرکز قم توانسته است به نحو احسن این نقش مهم را ایفا کند.


حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم نیزگفت: قم با حضور مردمی ایثارگر همواره پیشرو و مدافع انقلاب اسلامی بوده است و در این مسیر جانفشانی ها نموده و شش هزار شهید و بیش از 11هزار جانباز را تقدیم داشته است که این خود وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی این استان را در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت سنگین می کند.


حجت الاسلام لطفی نیاسر توفیق خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهدا را از جمله عنایات حضرت حق به مسئولین دانست و ابراز امیدواری کرد که مجموعه صدا و سیمای استان قم بتواند با برنامه سازی و ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت گوشه‌ای ناچیز از صبر و ایثار این عزیزان را جبران کند./978/د102/ی

ارسال نظرات