۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۲۸۰۷۶۲

سلامی از ایوان آینه تا رواق دارالهدایه

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه زنده«سلام» در دهه خجسته کرامت از رادیو معارف پخش می شود.
سلام

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، ویژه برنامه «سلام» در دهه کرامت دل های مشتاق و شیفته خاندان عصمت و طهارت را راهی مضجع شریف امام علی ابن موسی الرضا (ع) و حرم ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در این مجموعه برنامه به تبیین ابعاد شخصیت ، جایگاه معنوی و القاب حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها می پردازد.

فضایل زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و توجه بزرگان وعلمای دین به زیارت حضرت معصومه (س)، شرح برخی از مفاهیم زیارت‌نامه حضرت ، شرایط رسیدن به شفاعت اهل بیت علیهم السلام به ویژه شفاعت حضرت معصومه(س)با تاکید بر عبارت یا فاطمه اشفعی لی فی الجنه ؛ مهدویت و انتظار در زیارت نامه حضرت و راه ها و روش های ماندن در زمره منتظران از جمله مباحثی است که در این ویژه برنامه به آن ها پرداخته خواهد شد.

گفتنی است ویژه برنامه «سلام» 31مرداد تا 4 شهریور از جوار بارگاه مطهر رضوی و رواق دارالهدایه به ارادتمندان حضرت در سراسر ایران اسلامی تقدیم می شود.

ویژه برنامه «سلام» با تلاش گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف 26 تا 30 مرداد به تهیه کنندگی سید روح الله شجاعی، گویندگی رضا حبیبی وگزارشگری رضا ملایی از ساعت 30: 17 بر روی موج فضیلت منتشر می شود./978/د102/ی

ارسال نظرات