۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۸۲۴۶۶
آیت الله ممدوحی:

فرصت توبه و توسل در زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه فراهم می‌شود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری در همایش بزرگداشت امامزادگان یاسر و ناصر(ع) گفت: زیارت امامزادگان سبب ایجاد فرصتی برای توبه و توسل می شود.
آيت الله ممدوحي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، آیت الله ممدوحی، عضو مجلس خبرگان رهبری در همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان ناصر و یاسر(ع) که در تالارحمکت امامزادگان برگزارشد، با اشاره به گرامیداشت این روز بیان کرد:همه آحاد مردم محتاج این امامزادگان هستندواین فرصتی برای بهره مندی و برداشت فیوضات است.

 

وی مأموریت این امامزادگان واجب تعظیم را هدایت انسانها عنوان و تصریح کرد: در حقیقت آنها فرستادگانی از جانب خدای متعال هستند تا سایر بندگانش را درمسیربندگی حق تعالی هدایت و سپس ثابت قدم نمایند.

 

آیت‌الله ممدوحی زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه را سبب ایجاد فرصتی برای توبه، توسل، و بیان حاجات برشمرد و افزود: نتیجه این زیارت نزدیکی به حضرت باری تعالی است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بقاع متبرکه همواره دربرابرناهنجاریها،هجمه ها وتوطئه های دشمنان اسلام و مسلمانان اثر مثبت و معنوی داشته است.

 

آیت الله ممدوحی به اجتماع عزاداران اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و افزود: اجتماع عظیم عزاداران امام حسین(ع) در اربعین سال گذشته یک نوع کار فرهنگی نامحسوس بود که توانست پاسخ توطئه های همه دشمنان اسلام رابدهد./1325/د101/ی

ارسال نظرات