۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۲۸۳۳۴۰
عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم:

وزیر بهداشت موفق ترین وزیر کابینه روحانی است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم فعالیت‌های انجام شده توسط وزیر بهداشت و درمان فعلی را ستود و گفت: دکتر هاشمی به اندازه وزیر مسکن و شهرسازی دولت گذشته فعالیت می‌کند و خدمات خوبی به مردم ارائه کرده است.
حجت الاسلام علي قرباني

حجت الاسلام علی قربانی عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به شهادت شهیدان رجایی و باهنر و نامگذاری هفته دولت به احترام این عزیزان اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه که از هر دولتی انتظار می‌رود همسو بودن و هم منش بودن با سمت و سوی این شهیدان بزرگوار است.

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم ادامه داد: متأسفانه نقطه منفی حرکت دولت فعلی فاصله گرفتن با منش و زندگی شهیدان بهشتی و باهنر است؛ دولتمردان فعلی در حال از یاد بردن ساده زیستی و حرکت به سمت ارزش‌ها را از یاد برده‌اند؛ البته دولت گذشته نیز از جهاتی دیگر منش و روش این شهدای بزرگ را فراموش کرده بود.

حجت الاسلام قربانی در بیان نقاط قوت دولت ابراز داشت: این دولت مقداری با تدبیر‌ بیشتر و قانومند‌تر حرکت می‌کند؛ همانگونه که با شعار تدبیر و امید کار خود را آغاز کرده سعی کرده است با توجه بیشتر به امر تدبیر و با استفاده از نظریات کارشناسان متعدد فعالیت خود را ادامه دهد.

وی درباره مسائل اقتصادی گفت: این دولت سعی کرده که تورمی را که با زندگی مستقیم مردم در ارتباط است کنترل کند اما در این قسمت هم در حد ایده‌آل کار نکرده و تغییرات در زندگی مردم به اندازه آمارهایی که تورم از چهل به چهارده یا پانزده درصد کاهش پیدا کرده باشد نیست.

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم ادامه داد: به هر حال در مسائل اقتصادی تفاوتی نسبت به دوره قبل وجود دارد و مانند سال‌های آخر دولت قبل قیمت‌ها ساعتی تغییر نمی‌کند و این نکته می‌تواند نقطه مثبت دولت فعلی در مسائل اقتصادی و کنترل تورم و قیمت‌ها دانست.

حجت الاسلام قربانی بهترین وزیر دولت گذشته را وزیر مسکن و شهرسازی به دلیل خدمات گسترده این وزارتخانه به مردم کشور عنوان کرد و افزود: در دولت فعلی وزیر بهداشت و درمان جناب دکتر هاشمی موفق‌ترین وزرا در این دو سال گذشته از عمر دولت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید با شعارهایی مانند عقلانیت و اعتدال قدرت را به دست گرفت که در اجرای آن‌ها اشتباهاتی را در سراسر کشور مرتکب شد؛ افرادی را به سمت معاونت وزیر، فرماندار یا استاندار در مناطق مختلف برگزید که در سالیان پیش از خط قرمز فتنه عبور کرده بودند./836/ت302/ج

 

ارسال نظرات