۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۸۳۴۵۴

تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت کشور با آرمان های حضرت امام

خبرگزاری رسا ـ مدیران و کارکنان وزارت کشور و صنعت و معدن با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت کشور با آرمان های حضرت امام تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت کشور با آرمان های حضرت امام ميثاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیران و کارکنان وزارت کشور ظهر امروز با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

 

در این مراسم سید حسین هاشمی استاندار تهران، حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور، سردار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، اصغر افتخاری معاون آموزشی و راهبردی وزیر کشور، عیسی فرهادی فرماندار تهران، محمد ناظمی اردکانی رییس سازمان ثبت احوال کشور، سید سلمان سامانی مشاور حقوقی وزیر کشور، ناصریان معاون منابع انسانی وزیر کشور و جمعی دیگر از کارکنان وزارت کشور حضور داشتند.

 

ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و فرهادی فرماندار تهران از جمله شرکت‌کنندگان در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت کشور با آرمان‌های امام خمینی (ره) بودند.

 

همچنین در این مراسم مدیران و کارکنان وزارت صنعت و معدن از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه با حضور در مرقد امام راحل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیر جماران بار دیگر با حضرت امام خمینی(ره) عهد بستند که در عرصه صنعت و تولید پاسدار و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند./817/پ203/ب4

ارسال نظرات