۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۸۴۲۱۷
حجت الاسلام سالک:

باز شدن سفارت انگلیس فتنه بزرگ تری را در راه دارد/ کمیسیون امنیت ملی مجلس تحرکی از خود نشان دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که اکنون نیز باز شدن سفارت انگلیس خبیث فتنه بزرگتری را در راه خواهد داشت، گفت: باید کمیسیون امنیت ملی تصمیم خود را پیرامون بازگشایی مجدد سفارت انگلیس به عنوان اتاق فکر به مجلس ارائه کند و امیدوار هستیم تحرکی انجام دهند.
حجت الاسلام سالک

حجت الاسلام احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان با اشاره به بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در تهران گفت: انگلیس خبیث روباه مکاری است که از حدود 100 سال گذشته با حکومت‌های مختلف ایران سازش کرده و اموال ملت ایران را غارت کرده و ده‌ها فتنه به وجود آورده که از جمله آنها بهاییت در ایران است و این مسئله سابقه دار است و انگلیس در گرفتن اموال مردم و نابود کردن اسلام پیر استعمار است.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق انگلیس در ایران بیان کرد: انگلیس سابقه بسیار خبیثی در ایران داشته و این واقعیت کلام است و اکنون نیز باز شدن سفارت انگلیس خبیث فتنه بزرگتری را در راه خواهد داشت؛ چرا که فتنه 88 بالغ بر 200 نفر را مأموریت داد تا روی خواص از مردم صحبت کرده و مسیر را به سمت جریان سبز و فتنه هدایت کنند.

 

وی ادامه داد: این پیر استعمار و روباه مکار به طور مسلم مکاری و خیانت ذاتی آنها است و این که گفته می‌شود آنها تغییر روش می‌دهند با الفاظ بازی کردن است و نباید فریب اینها را خورد و کمال تأسف از این داریم که این سفارت باز شده است.

 

حجت الاسلام سالک در پاسخ به این که آیا نمایندگان مجلس اقدام عملی پیرامون بازشدن سفارت انگلیس در دست انجام دارند یا خیر، اظهار کرد: کمیسیون تخصصی مجلس در این زمینه یعنی کمیسیون امنیت ملی باید در این زمینه تصمیم بگیرد.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: باید کمیسیون امنیت ملی تصمیم خود را پیرامون بازگشایی مجدد سفارت انگلیس به عنوان اتاق فکر به مجلس ارائه کند و این توقعی است که از کمیسیون امنیت ملی می‌رود و امیدوار هستیم تحرکی انجام دهد./1304/ت302/ج

ارسال نظرات