۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۸۵۵۱۷
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

نمازگزاران واقعی جایگاه والا و ارزشمندی در نظام آفرینش دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با با اشاره به این که نمازگزاران واقعی در نظام آفرینش از مقام ارزشمند و ممتازی برخوردار هستند، گفت: نمازگزاران واقعی در روز قیامت به جایگاه رفیع و عظیمی می رسند و هرکسی به آن دست پیدا کند به خود می بالد.
حجت‌الاسلام سيد مهدي خاموشي، رييس سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز در هفتمین یادواره 37 تن از شهدای روستای اسک از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل با بیان این که شهدا و رزمندگان در طول سال های دفاع مقدس حماسه های ارزشمندی از خود خلق کردند، گفت: شهدای ما از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند که جان های پاک خود را در مسیر اعتلای نظام اسلامی فدا کردند.


وی با تأکید بر این که مهم‌ترین رهاورد شهادت در حقیقت ولایت است و چیز دیگری در آن وجود ندارد، بیان داشت: باید ادامه دهنده سیره والای شهدا باشیم و در مسیر آرمان های ارزنده نظام اسلامی قدم برداریم.


حجت الاسلام خاموشی با بیان این که شهدا و رزمندگان حماسه های ارزشمندی از ایثار و فداکاری را خلق کردند، افزود: شهدا به مقام ارزنده‌ای دست پیدا کردند که باید قدردان رشادت ها و دلاورمردی‌های این عزیزان باشیم.


وی با اشاره به این‌که طولانی بودن روز قیامت براساس اعمال انسان‌ها برای کافران تجلی دارد، تصریح کرد: مؤمنان همیشه و در همه حال مراقب اعمال و رفتار خود در دنیا هستد تا در مسیر تقرب الی الله باشند.


رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: انسان‌های مؤمن می‌خواهند اعمال آن ها در راستای دستورات دین مبین اسلام باشد تا در سرای آخرت سرافکنده و شرمنده نشوند.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: کافران در روز قیامت و برای نجات خود حاضر هستند تمام اهل و عشیره را فدا کنند تا مقداری از سختی و سنگینی اعمال آن ها در سرای آخرت کاسته شود.


وی با بیان این که تلاش های کافران در روز قیامت نشانگر سختی حال و سنگینی اعمال آن ها است، گفت: انسان می تواند در این دنیا ره توشه ای ارزنده برای سرای آخرت فراهم کند تا بتواند به جایگاه والایی دست پیدا کند.


حجت‌الاسلام خاموشی با اشاره به این که نمازگزاران واقعی در نظام آفرینش از مقام ارزشمند و ممتازی برخوردار هستند، بیان داشت: نمازگزاران واقعی در روز قیامت به جایگاه رفیع و عظیمی می رسند و هرکسی به آن دست پیدا کند به خود می بالد.


رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: انسانی که در روز قیامت به مقام ارزشمندی می رسد از خداوند متعال تشکر می کند که به چنین مقام و منزلت والا و گرانقدری دست یافته است./1314/202/ب2

ارسال نظرات