۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۸۵۶۳۷
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

معلولان نباید مورد بی توجهی قرار گیرند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری با بیان اینکه در نظام اسلامی نباید حتی یک نفر معلول مورد بی توجهی قرار گیرد، گفت: تشکیل مجمع خیرین سلامت به خاطر خاطر ضعف بودجه دولتی ضروری بود.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، در دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت واحد آذربایجان شرقی، گفت: خدمت رسانی به معلولان و نیازمندان دارای اجر دنیوی و اخروی است.

 


وی افزود: در اسلام تمام خدمات اجتماعی ارزشمند است اما در بین آنها برخی دارای اجر ویژه هستند که خدمت رسانی به معلولان و نیازمندان از جمله آن هاست و به خاطر سختی آن از اجر بیشتری هم برخوردار است.

 


وی با بیان اینکه فعالیت در سازمان بهزیستی مایه افتخار است، گفت: خدمت خالصانه در این سازمان مقدمه ای بر توفیقات الهی است.

 


وی با بیان اینکه در نظام اسلامی نباید حتی یک نفر معلول مورد بی توجهی قرار گیرد، گفت: تشکیل مجمع خیرین سلامت به خاطر خاطر ضعف بودجه دولتی ضروری بود.

 


وی گفت: سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مرکز تجمع نیازمندان است و باید همواره مورد تاکید مسؤولان قرار گیرد.

 


وی در خاتمه گفت: آنچه باید در خدمت رسانی به معلولان مورد توجه قرار گیرد، اخلاص است، چرا که اگر عملی توام با اخلاص بود دارای اجر اخروی خواهد بود و اگر با ریا همراه بود هیچ اجری نخواهد داشت./854/202/ب1

ارسال نظرات