۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۲۸۵۶۴۱
امام جمعه موقت کاشان:

وجود و نبود تحریم تأثیری در مبارزه ما با آمریکا ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر این که هرگاه دشمن، جمهوری اسلامی ایران را قدرتمند ببیند، دندان طمع تیز نخواهد کرد، گفت: اگر نشانه و کدهایی از تسلیم برای دشمن ارسال شود، آن‌ها برای ضربه زدن جری تر و برای سوء استفاده قوی تر خواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که ملت ایران اهتمام به ایستادگی و مبارزه با مستکبران جهانی دارد، گفت: ملت ایران در تجربه چهار دهه ای خود به این نتیجه رسیده است که هرگاه در مقابل دشمن اظهار ناتوانی و یأس کنند، آنها آرمان های ملی و دینی ما را به چالش می کشند.

 

وی افزود: تا آمریکا باشد مبارزه خواهد بود و تا مبارزه باشد شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر مستکبران، شعار روز ملت شریف ایران خواهد بود.

 

حجت الاسلام احتشام با اشاره به مذاکرات هسته ای، افزود: در مبارزه با آمریکا تفاوتی در قبل تحریم و پسا تحریم نیست.

 

امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر این که هرگاه دشمن، جمهوری اسلامی ایران را قدرتمند ببیند، دندان طمع تیز نخواهد کرد، افزود: اگر نشانه و کدهایی از تسلیم برای دشمن ارسال شود، دشمن برای ضربه زدن جری تر و برای سوء استفاده قوی تر خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که در طول تاریخ کشورها و نظام هایی که برآمده از بینش توحیدی و دینی نبوده اند، در پی استعمار دیگر کشورها بر آمده اند، گفت: انگلیس در زمینه استعمار سوء پیشینه دارد و در کارنامه سیاسی این کشور موارد زیادی برای اثبات ماهیت پیر استعمار وجود دارد.

 

به گفته وی، از زمانی که بریتانیای کبیر قدرت نظامی خود را وسیله ای برای تحقق اهداف سیاسی و اجتماعی قرار داد، ملت های منطقه خاور غربی و شرقی از ستم و ظلم این کشور در امان نبوده اند.

 

حجت الاسلام احتشام با یادآوری سابقه طولانی استعمار انگلیس در هندوستان، ایران، عراق و حجاز، گفت: همواره در پی اقدامات استعماری کشورهای زورگو، ملت ها قیام کرده اند و آثار ماندگاری از خود بر جای گذاشته اند./1307/302/ب1

ارسال نظرات