۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۲۸۵۹۲۲
نماینده مجلس:

مجلس برای رسیدگی به مهم ترین پرونده ملی کشور الزام قانونی دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس باید مهمترین پرونده ملی کشور را رسیدگی کند گفت: کمیسیون بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز کرده و از نظرات کارشناسان و صاحبنظران استفاده می‌کنند تا تصمیم‌گیری درست که به صلاح ملت ایران باشد، گرفته شود.
رضايي نماينده مردم خمين در مجلس شوراي اسلامي

محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری رسا،  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد برجام گفت: نظر رییس جمهور و تیم دولت این بود که احتیاجی به دخالت مجلس در بررسی برجام نیست و مصلحتی در کار وجود ندارد و این که چند نفر در دولت به این نتیجه رسیده‌اند کافی است.

 

مجلس وظیفه دارد برجام را بررسی کند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمورده‌اند مجلس وظیفه دارد برجام را بررسی کند و این یکی از ملزمات قانون اساسی است که اگر تعهدی برای کشور پیش می‌آید مجلس ملزم به بررسی آن است و در مقابل کشور و ملت مسؤول است.


رضایی خاطر نشان کرد: مسؤولان نباید در برابر اظهارات دشمن کوتاه بیایند؛ بلکه باید قاطعانه جواب آنها را بدهند و اگر دشمن تهدید کرد، در برابر آنها موضوع گیری محکمی داشته باشند.

 

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ممکن است طرف مقابل برای این که به هدفش برسد به صورت مسالمت آمیز رفتار کند و یا حتی امتیازاتی نیز بدهد که باید مراقب این نوع رفتار باشیم.


آغاز به کار کمیسیون بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی

رضایی با بیان این که مجلس باید مهم ترین پرونده ملی کشور را رسیدگی کند گفت: کمیسیون بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز کرده و از نظرات کارشناسان و صاحبنظران استفاده می‌کنند تا تصمیم‌گیری درست که به صلاح ملت ایران باشد، گرفته شود.


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: طرف مقابل از سال‌های پیش اعتراف کرده است که نتوانسته‌اند با تحریم و تهدید ایران را تسلیم کنند به خاطر این در پی سیاست جدید هستند تا از طریق این توافق، ایران را از دستاوردهای هسته‌ای عقب نگه‌دارند که مطمئناً نمی‌توانند به هدف خود برسند. /842/ت302/ج

 

ارسال نظرات