۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۸۶۱۵۶
حجت الاسلام ماندگاری:

جامعه‌ای که حیا نداشته باشد دینش سالم نمی‌ماند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ماندگاری با بیان این‌که جامعه‌ای که حیا نداشته باشد دینش سالم نمی‌ماند، گفت: در حرم امامان معصوم(ع) نهایت حیا و شرم را رعایت می‌کنیم، تا موجب لطف و مرحمت آنها قرار گیریم.
ماندگاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، رییس مؤسسه روایت سیره شهدا در جمع 8 هزار نفری زائران پیاده امام رضا(ع) در روز زیارتی حضرت، در حسینیه امام خمینی(ره)، بیان کرد: جامعه‌ای که حیا نداشته باشد دینش سالم نمی‌ماند.

 

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به روز زیارت امام رضا(ع) بیان کرد: قدر خود را بدانید که مهمان امام رضا(ع) هستید و عادت اولیا خدا(ع)، احسان نسبت به همه به صورت یکسان است.

 

وی در باب خواستن حاجت از امام رضا(ع) در این روز، خاطرنشان کرد: خواستن حاجت و اجابت از اولیا خدا(ع)، خاص هر انسانی است و در ادامه افزود: گذشتن از گناهان ما و اجداد ما، بهشتی کردن زندگی امروز، ساختن آینده ما و نسل ما و عاقبت بخیری از بهترین دعاهای امروز است.

 

حجت‌الاسلام ماندگاری با بیان این‌که جامعه‌ای که حیا نداشته باشد دینش سالم نمی‌ماند، تصریح کرد: در حرم امامان معصوم(ع) نهایت حیا و شرم را رعایت می‌کنیم، تا موجب لطف و مرحمت آنها قرار گیریم.

 

وی رسیدن به زندگی بهشتی را حیا، عفت و غیرت، خدمت صادقانه و توسل به امام رضا(ع) در تمام امورات بیان و در پایان خاطر نشان کرد: اگر در زندگی روزمره به امام رضا(ع) توسل کنید و صادقانه رفتار کنید بهترین اتفاق ها رخ خواهد داد.

 

گفتنی است، مراسم با ذاکری و مداحی اهل بیت(ع)، احمد واعظ موسوی و سخنرانی آیت الله علم الهدی و آیت الله پناهیان ادامه یافت و کاروان پیاده روستاهای مرزی استان خراسان رضوی، جنوبی، شمالی و استان گلستان، حرم رضوی(ع) را در عصر امروز گلباران کردند./865/202/ب2

ارسال نظرات