۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۸۹۸۸۷
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین:

نقشه دشمن، نفوذ از طریق هجمه فرهنگی و سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ سردار فضلی گفت: امروزه که دشمن از نفوذ امنیتی و حمله مستقیم نظامی نا امید است، سعی دارد با هجمه فرهنگی و نفوذ سیاسی ملت را از نظام و بدنه انقلابی کشور جدا کند؛ اما به حول قوه پروردگار، مقاومت ملت ما این نیرنگ آنها را نیز درهم خواهد شکست.
سردار فضلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،‌ رژه باشکوه نیروهای مسلح دقایقی پیش در میدان پانزده خرداد مشهد برگزار شد. در این رژه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،‌ بخشی از تجهیزات رزمی و ادوات میدانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروی انتظامی به نمایش عموم درآمد.
 
سردار علی فضلی، ‌جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین که به عنوان مهمان ویژه این مراسم درصدر هیأتی از فرماندهان بلند پایه نیروهای مسلح حضور یافته بود،‌ گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از نظر آمادگی دفاعی و به لحاظ تجهیزات میدانی و علملیات فنی همواره در بالاترین درجه قرار دارند و همواره این وضعیت را حفظ خواهند کرد.
 
وی اظهار داشت: در دوران پیروزی انقلاب دشمن تلاش داشت تا از طریق تهدیدات امنیتی و حمله مستقیم نظامی ملت ایران را از خواسته هایش منصرف کند اما با وجود اشغال دوازده هزارکیلومتر از مرزهای این کشور و تصرف بیش از پانصد شهرو روستا، مقاومت ملت ایران دشمن را خوار و زمین گیر کرد.
 
سردار فضلی ادامه داد: اما در این دوران که دشمن از نفوذ امنیتی و حمله مستقیم نظامی ناامید است، سعی دارد با هجمه فرهنگی و نفوذ سیاسی ملت را از نظام و بدنه انقلابی کشور جدا کند. اما به حول قوه پروردگار، مقاومت ملت ما این نیرنگ آنهارا نیز درهم خواهد شکست.
 
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین قدرت نیروهای مسلح، حضورملت و فرمایشات رهبرمعظم انقلاب را سرمایه های این کشور خواند و گفت: امروز دشمن مارا تهدید می کند و دائما چنگ و دندان خودرا نشان می دهد اما قطعا این تهدیدات پوشالی راه به جایی نخواهند برد و اقتدار نیروهای مسلح، حضور و همراهی ملت و فرامین و راهنمایی های مدبرانه رهبرمعظم انقلاب، کشور را ازهر خطری مصون نگاه می دارد.
 
وی در انتها با اشاره به موفقیت های نظام در عرصه داخلی و اموربین المللی، تصریح کرد: امروز ما شاهد همبستگی و اتحاد محکمی در میان مردم مظلوم یمن، فلسطین و لبنان هستیم که برای حفظ استقلال خود و دفاع از اسلام دست به اسلحه برده اند و علیه متجاوزان خارجی و سلطه استکبار مقاومت می کنند؛ این الگوگیری مسلما از انقلاب اسلامی ایران است.
 
سردار فضلی در پایان گفت: اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بصیرت انقلابی و حضور مردم، باعث رشد و پیشرفت در عرصه های داخلی و اقتدار و عزت در عرصه های بین المللی خواهد بود./863/202/ب3
ارسال نظرات