۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۲۹۱۱۲۶

مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی موضوع شناسی فقهی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزش تخصصی موضوع شناسی احکام فقهی با حضور پژوهشگران این عرصه و مسؤولان مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی در سالن اجتماعات این مؤسسه برگزار شد.
موسسه موضوع شناسي احکام فقهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزش تخصصی موضوع شناسی احکام فقهی عصر امروز با حضور پژوهشگران این عرصه و مسؤولان این مؤسسه در سالن اجتماعات مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی برگزار شد.


بر اساس این گزارش، حجت الاسلام جواهری معاون پژوهش این مؤسسه و حجت الاسلام کیانی مدیر حوزه ریاست مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی به ایراد سخن و به تبیین دستاورد ها ی این مؤسسه پرداختند؛ همچنین این مسؤولان بر اهمیت و ضرورت توجه بیشتر به موضوع شناسی فقهی تأکید کردند.


همچنین حجت الاسلام بهاء الدین علایی نژاد معاون آموزش مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی با بیان این که این دوره آموزشی غیر از سطح سه است، گفت: این دوره آموزشی به صورت کوتاه مدت در دوره یک ساله بوده و پژوهشگران باید 290 ساعت حضور فعال در کلاس ها داشته باشند.


وی افزود: این دوره آموزشی در 145 جلسه برنامه ریزی شده و تا 12 خرداد ماه سال آینده ادامه دارد، هدف از برگزاری این دوره آموزشی تربیت کارشناس با رویکرد پژوهش محور است؛ تأکید مؤسسه بر پژوهش و تحقیق پژوهشگران است.


معاون آموزش مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی با بیان این که پژوهشگران شرکت کننده در این دوره آموزشی هفته ای 5 روز کلاس دارند، اظهار داشت: کلاس شنبه ها با عنوان موضوع شناسی و عناوین مرتبط با آن توسط حجت الاسلام فروزان فر ارائه می شود.


وی ادامه داد: یک شنبه ها روش تحقیق و پژوهش در موضوع شناسی توسط حجت الاسلام مختاری رییس مؤسسه شیعه شناسی تدریس می شود، همچنین درس دوشنبه ها با عنوان مبانی نظری موضوع شناسی توسط حجت الاسلام ظهیری ارائه می شود.


حجت الاسلام علایی نژاد با بیان این که موضوعات نوظهور پزشکی و قواعد فقهی نیز به پژوهشگران تدریس می شود، ابراز داشت: کلاس ها از ساعت 16:30 برای پژوهشگران دوره جدید و از ساعت 19 برای محققان دوره قدیم در این مؤسسه برگزار می شود./1323/پ202/ف

ارسال نظرات