۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۹۱۲۷۵
در راستای توسعه تحقیق و پژوهش طلاب صورت می گیرد؛

بهره‌برداری از سایت تحقیقاتی رایانه‌ای مدرسه امیرالمؤمنین تبریز

خبرگزاری رسا ـ سایت تحقیقاتی و رایانه‌ای مدرسه علمیه امیرالمؤمنین تبریز در فضائی بالغ بر 60 متر و با 10 دستگاه رایانه متصل به شبکه در مدرسه علمیه راه اندازی و آماده بهره برداری تحقیقاتی طلاب است.
مدرسه اميرالمؤمنين تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سایت تحقیقاتی و رایانه‌ای مدرسه علمیه امیرالمؤمنین تبریز در فضائی بالغ بر 60 متر با همت طلاب این مدرسه علمیه راه اندازی و آماده بهره برداری تحقیقاتی طلاب است.

 

این سایت رایانه‌ای با تلاش و همت طلاب و متخصیصین رایانه‌ای این مدرسه علمیه راه‌اندازی شده است و از امکانات شبکه‌ای، اینترنت و ارتباط شبکه‌ای چاپگر برای سهولت استفاده از امکانات در بستر شبکه طرح ریزی و راه اندازی شده است.

 

این سایت رایانه‌ای متشکل از 10 رایانه متصل به شبکه و اینترنت و مشتمل بر نرم افزاری های رایانه‌ای تحقیقاتی، بانک کتاب رایانه‌ای، نرم افزاری های تحقیقاتی حوزوی نور و نرم افزارهای جانبی مورد نیاز تحقیقات و پژوهش های رایانه‌ای می باشد.

 

این سایت رایانه‌ای پیگر بیانات رهبری در اهمیت پژوهش و تحقیق در حوزه های علمیه و با هدف تسریع و آسانی دسترسی به منابع دینی و قرآن و همچنین در جهت گسترش دانش رایانه‌ای طلاب با محوریت تحقیق و پژوهش طرح ریزی و آماده شده است.

 

گفتنی است، این سایت رایانه‌ای در روز های آتی با حضور حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران طی برنامه‌ای افتتاح خواهد کرد، بعد از افتتاح این مجموعه، سایت رایانه‌ای مدرسه علمیه امیرالمؤمنین آماده بهره برداری و استفاده طلاب خواهد بود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی مسؤول راه اندازی و آماده سازی این سایت رایانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا هدف از راه اندازی این سایت رایانه‌ای را سهولت و تسریع امر تحقیق و پژوهش در منابع و موضوعات حوزوی دانست.

 

وی آسانی دسترسی به منابع الکترونیکی کتب حوزوی و محور، کتب مرجع و کتب مختلف تفسیری، روایی، فقهی، اصولی و فلسفی را از دیگر اهداف راه اندازی این سایت رایانه‌ای عنوان کرد و ابراز داشت: این سایت رایانه‌ای با همت طلاب خود مدرسه‌ای آماده سازی شده است.

 

مدرسه علمیه امیرالمؤمنین تبریز با 4 پایه تحصیلی از جمله مدارس علمیه سطح تبریز است، این مدرسه علمیه بزرگ‌ترین مدرسه اختصاصی سطح یک حوزه علمیه تبریز است./854/302/ب2

ارسال نظرات