۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۹۲۲۷۴
خطیب جمعه نجف‌آباد:

سخنان رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر دهان تمام مستکبران و آل سعود بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی سخنان رهبر معظم انقلاب را سبب وحشت آل سعود در تغییر رفتارش بیان کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب نه به این معنی است که ما کشوری جنگ افروز هستیم، بلکه اگر روزی دشمنان احساس کنند که ما ضعیف شده ایم به تمام اهداف خود خواهند رسید و این سخنان مشت محکمی بر دهان تمام مستکبران و آل سعود بود.
حجت الاسلام حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف‌آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف‌آباد در خطبه های عبادسی سیاسی نماز جمعه این هفته نجف‌آباد در سالروز عیدالله الاکبر، عیدغدیرخم، درباره عظمت غدیرخم گفت: امروز، روز میثاق الهی و همه انبیاء با وصی پیامبر خاتم است.

 

وی با بیان این که ولایت ضامن اجرایی وحی الهی است، افزود: آن چه دین اسلام را از تحریفاتی که ادیان گذشته دچار آن شدند، به دور نگه داشت، ائمه معصومین و اولاد علی(ع) بودند و فلسفه غدیرخم اجرا و عمل به آیات الهی و نشاندن بشریت بر سر خوان قرآن است و به برکت مولا علی و فرزندانش دستورات الهی، تا قیامت نگهبان و ضامن اجرایی دارد.

 

حجت الاسلام حسناتی غدیرخم را روز توجه امت اسلام به مسؤولیت در برابر مبانی دین برشمرد و گفت: امروز تلنگری است بر امت اسلام که همه مسؤول هستید و دین اسلام سیاستش با ابعاد عبادی عجین شده است که اگر خود را شیعه می دانیم باید در تمام صحنه های اجتماع در کنار ولایت باشیم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: آنان که ولایت علی را نپذیرند، همانند داستان ابلیس می مانند که اگر تمام عمرشان را گرد کعبه طواف کنند، مسیری جز گمراهی نرفته اند و تنها یک صراط مستقیم وجود دارد و آن قرآن ناطق، حضرت علی و فرزندانش است.

 

نماینده ولی فقیه در نجف‌آباد با اشاره به حادثه جانکاه و عظیم منا و شهادت نزدیک به 5هزار از حجاج بیت الله الحرام افزود: حادثه ناگوار حج، عالم اسلام، تشیع و بشریت را در ماتم فرو برده است و یکی از ابعاد فلسفه این حادثه دردناک، پستی، رذالت و فساد مآمورین سعودی است که بدون توجه و بی تفاوت از کنار این حادثه عبور کردند.

 

وی بی کفایتی آل سعود را نشأت گرفته از یک فکر خبیث یزیدی بیان داشت و گفت: آنان که در بروز این حادثه نقش داشتند یا بر اثر همان خباثت آل یزید در خونریزی مسلمانان است که هنوز در رگ های آنان جاری است و یا به خاطر دعواهای داخلی بر سر حکومت آل سعود است و چقدر پست هستند آنانی که به خاطر هوای نفس و جهالت و پستی شان، یک عده مسلمان در حال احرام را به خاک و خون کشیدند.

 

سخنان رهبر معظم انقلاب، امت به خواب فرو رفته اسلام را بیدار کرد

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به سخنان تهدیدآمیز و قاطع مقام معظم رهبری خطاب به سردمداران آل سعود بیان کرد:‌ سخنان رهبر معظم انقلاب با آن قاطعیت و جدیت باعث گردید که جهان اسلام درباره این فاجعه بیدار شود و همه برای خونخواهی از این جانباختگان بسیج شوند.

 

وی با بیان این که سخنان رهبر معظم انقلاب باعث وحشت آل سعود شد، افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب نه به این معنی است که ما کشوری جنگ افروز هستیم، بلکه اگر روزی دشمنان احساس کنند که ما ضعیف شده ایم به تمام اهداف خود خواهند رسید و این سخنان مشت محکمی بر دهان تمام مستکبران و آل سعود بود.

 

حادثه منا تلنگری بر سکوت امت اسلام در برابر حوادث منطقه است

امام جمعه نجف‌آباد با اشاره به حادثه کربلا و وقوع چنین فاجعه ای عظیمی افزود: خون شهدای کربلا، که بعد از 50سال سکوت امت اسلامی بر زمین ریخته شد، مهمترین علتش احیاء و حفظ دین الهی بود و شاید بتوان گفت امروز خون این حجاج بیت الله الحرام تلنگری است بر سکوت امت اسلامی در برابر تمام پلیدی ها اربابان منطقه و آتش افروزان جهان که خاورمیانه و کشورهای اسلامی را آماج حملات خود قرار داده اند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: امروز کعبه اسیر مشرکانی شده است که بزرگترین حامی صهیونیست است که به اعتراف خود اسرائیل اگر انقلاب ایران کمر ما را شکست و در منطقه زلزله ایجاد کرد، و بنیان صهیونیست را ویران کرد، اما روش آل سعود به نفع ما است و باعث جان گرفتن ما شده است و امروز شاهد هستیم در کشور یمن همان روش های صهیونیست ها در فلسطین بر علیه مردم بی دفاع انجام می شود.

 

خون های پاک حاجیان، بت آل سعود و وهابیت را در منطقه شکست

حجت الاسلام حسناتی خون های حجاج منا را سبب شکستن بت وهابیت و آل سعود در منطقه بیان داشت و افزود: اعتمادی که جهان اسلام به وهابیت و آل سعود داشتند و آنان خود را خادم الحرمین می دانستند نیاز به بت شکنی داشت که خون های این حجاج به ثمر نشست و این بت به لطف خدا شکسته شد.

 

وی در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی نیز افزود: مهمترین هدف نیروی انتظامی تأمین امنیت، این نعمت ناپیدار الهی است و امروز نیروی انتظامی باید با قدرت بیشتر در دیگر صحنه های امنیتی چون امنیت اخلاقی به خصوص در فضاهای مجازی به میدان آید./1306/201/ب2

ارسال نظرات