۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۹۲۵۵۵

آغاز ثبت نام دوره های آموزشی فرهنگی هنری ویژه طلاب اصفهان

خبرگزاری رسا ـ اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، دوره‌های آموزشی فرهنگی هنری ویژه طلاب استان اصفهان را برگزار می کند.
دفتر تبليغات اصفهان

مهدی پایون سرپرست اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان این که دفتر تبیلیغات اسلامی اصفهان دوره های آموزشی فرهنگی هنری ویژه طلاب استان اصفهان را برگزار می کند، گفت: ثبت نام در این دوره برای طلاب خواهر و برادر آزاد می باشد.

 

وی با بیان این که ثبت نام برای شش دوره برگزار می شود، گفت: دوره آموزش روزنامه نگاری فرهنگی، دوره آموزش داستانک نویسی، دوره آموزش عمومی فنون شعر، دوره آموزش  تخصصی شعر کودک و نوجوان، دوره آموزش کاربردی طنز فاخ و دوره آموزش  تخصصی خوشنویسی شامل خط تحریری، نستعلیق، شکسته و استایل، دوره هایی هستند که مخصوص طلاب استان اصفهان برگزار خواهد شد.

 

پایون با تأکید بر این که ظرفیت پذیرش محدود می باشد، خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام، زمان آزمون و کارگاه های آموزشی متعاقبا اعلام خواهد شد و عدم شرکت در مصاحبه و کارگاه های مربوطه به منزله انصراف از دوره است.

 

سرپرست اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان پایان ثبت نام را تا 30 مهر ماه 94 اعلام کرد و افزود: دوستداران این دوره ها می توانند به صورت همزمان در چند دوره ثبت نام کنند.

 

پایون درباره مزایای شرکت در این دوره ها گفت:  گواهی پایان دوره، و اهداء جوایز نفیس به نفرات برتر و عضویت در حلقه های علمی، فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای شرکت کنندگان می باشد.

 

وی استفاده از آثار در سایت ها و روزنامه های استانی را یکی از مهم ترین اهداف این دوره عنوان کرد و افزود:  معرفی نفرات برتر به مراکز فرهنگی هنر، ارتقاء رتبه تبلیغی، شرکت در جشنواره فرهنگی هنری و پرداخت حق التألیف ویژه دوره روزنامه نگاری فرهنگی را از دیگر مزایای این دوره برشمرد.

 

سرپرست اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: طلاب خواهر و برادر علاقه مند برای ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه کنند./939/302/ب3

 

ارسال نظرات