۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۹۲۵۶۷
آصفری خبر داد؛

تشکیل کمیته حقیقت یاب حادثه منا در کمیسیون امنیت ملی مجلس / برخی از موارد فاجعه منا مشکوک است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که کمیته حقیقت یاب حادثه منا در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می شود گفت: برخی از موارد حادثه منا مشکوک است و در این راستا تشکیل کمیته بررسی این فاجعه بسیار مهم تلقی می شود و این مهم امروز باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.
آصفري نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، اجرای سیاست قاطعانه در رسیدگی به فاجعه منا را ضرورتی مهم دانست.

 

تشکیل کمیته بررسی فاجعه منا در دستور کار باشد

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از موارد حادثه منا مشکوک است و در این راستا تشکیل کمیته بررسی این فاجعه بسیار مهم تلقی می شود و این مهم امروز باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان این که موضوع فاجعه منا مربوط به تمام مسلمانان جهان است، خاطر نشان کرد: امروز مسلمین جهان و تمامی کشورهای اسلامی خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب در راستای رسیدگی به این فاجعه منا هستند.

 

465 نفر از بهترین های ایران اسلامی جان خود را از دست دادند

آصفری با تآکید بر این که وزارت امورخارجه و قوه قضاییه در تشکیل کمیته بررسی حقیقت فاجعه منا گام بردارند گفت: اگر کمیته مورد نظر به منظور بررسی این حادثه تشکیل نشود، ایران از حق خود نخواهد گذشت.

 

وی با اشاره به این که در فاجعه به وجود آمده بسیاری از مجروحان به دلیل عدم رسیدگی به شهادت رسیدند خاطر نشان کرد: به دلیل انسداد یکی از مسیرها و همچنین در اثر ازدحام جمعیت465 نفر از بهترین های ایران اسلامی جان خود را از دست دادند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآورشد: هفته آینده تشکیل کمیته حقیقت یاب حادثه منا در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد و همچنین در این جلسه مسؤولان دولتی حضور دارند و موضوع مورد بررسی قرار می گیرد./842/ت302/ج

 

ارسال نظرات