۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۹۲۶۴۱

اعلام برنامه‌های هیئت انصار المهدی در حرم حضرت فاطمه معصومه

خبرگزاری رسا ـ برنامه هفتگی هیئت دانش آموزی انصار المهدی در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) ویژه نوجوانان برگزار می شود.
هيئت دانش آموزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، برنامه‌های هفتگی هیأت انصار المهدی هر هفته پنج‌شنبه شب‌ها در سالن امام خامنه ای حرم حضرت فاطمه معصومه(س) بر گزار می شود.

 

هیأت انصار المهدی یکی از مهم‌ترین هیأت های مذهبی نوجوانان در شهر مقدس قم است که با محوریت آستان حضرت معصومه(س) به صورت هفتگی و در مناسبت‌های مختلف برای دانش آموزان و نوجوان برنانمه های فرهنگی و مذهبی برگزار می کند.

 

دانش آموزان و نوجوانان برای عضویت در این هیأت هیچ گونه محدودیتی نداشته و می‌توانند در برنامه‌های این هیأت که از طریق آستان حضرت فاطمه معصومه(س) اطلاع رسانی می‌شود شرکت کنند.

 

برگزاری محافل قرآنی، برگزاری جلسات مداحی و مولودی خوانی، برگزاری دوره های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی مختلف برای نوجوانان در ایام الله از مهم‌ترین فعالیت‌های این هیأت در آستان حضرت فاطمه معصومه(س) است.

 

همچنین در جلسات این هیأت برای دانش آموزان و نوجوان مسائل روز و احکام دینی بنابر فهم دانش آموزان و نوجوانان توسط استادان برجسته و مبلغان مجرب عرصه کودک و نوجوان برگزار شده و استقبال نوجوانان هم از برنامه‌های این هیأت بسیار خوب بوده است.

 

لازم به ذکر است، نوجوانان علاقه‌مند برای حضور در برنامه‌های این هیأت می‌توانند پنج‌شنبه شب‌ها ساعت 18:30 دقیقه به سالن امام خامنه ای جنب درب شماره 17 مراجعه کنند./968/ت303/ی

 

ارسال نظرات