۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۹۲۹۸۱
معاون آموزش مدرسه علمیه نورآباد خبر داد؛

تحصیل 160 طلبه در مدرسه علمیه بقیه الله

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) از تحصیل 160 طلبه در مدرسه علمیه بقیه الله نورآباد خبر داد.
مدرسه علميه

حجت الاسلام محمد چراغی معاون آموزش مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم(عج)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که 160 طلبه در این مدرسه علمیه مشغول تحصیل هستند، عنوان کرد: طلاب این مدرسه در سطح یک و دو حوزوی مشغول تحصیل هستند.

 

وی با اشاره به پذیرش 20 طلبه جدید الورود در سال تحصیلی جدید افزود: پذیرش طلاب جدیدالورود در سطح یک بوده است.

 

حجت الاسلام چراغی کمبود فضای آموزشی را از جمله مشکلات مدرسه علمیه بقیه الله نورآباد بیان کرد و خاطرنشان کرد: این مدرسه به فضای آموزشی گسترده تری نیازمند است.

 

وی با اشاره به ظرفیت طلاب در مدرسه علمیه بقیه الله نورآباد اظهار داشت: راه‌ اندازی پایه 8 نیازمند فضای آموزشی گسترده تری هستیم.

 

معاون آموزش مدرسه علمیه بقیه الله نورآباد یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته برای گسترش فضای آموزشی، راهرو های غیرقابل استفاده با هزینه بانی مدرسه علمیه به کلاس درس تبدیل شده اند.

 

وی ارتقای سطح علمی و اخلاقی طلاب را مهم ترین دغدغه مدارس علمیه بیان کرد و افزود: در طول سال تحصیلی برنامه های فرهنگی گوناگونی در این جهت برگزار می شود.

 

حجت الاسلام چراغی با بیان این که در اجرای برنامه های فرهنگی تلاش می شود که با محوریت طلاب برگزار شود، عنوان داشت: هدف از حضور طلاب در برگزاری برنامه های فرهنگی آموزش مسؤولیت پذیری به طلاب است.

 

وی با اشاره به این که طلاب ظرفیت های فراوانی در عرصه فرهنگی مدارس علمیه دارند، افزود: باید تلاش کنیم در جهت رسیدن به اهداف فرهنگی مدارس از ظرفیت طلاب استفاده کنیم.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بقیه الله نورآباد شکوفایی استعداد طلاب، تقویت و هدایت آنان را از دیگر برنامه های مهم مدارس علمیه بیان کرد و گفت: طلبه با انتخاب مسیر طلبگی هدف مشخصی دارد و با حمایت کادر آموزشی مدارس باید برای موفقیت در این مسیر هدایت شوند./9459/302/ب3

ارسال نظرات