۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۹۳۵۵۵
آیت الله علما:

اتحاد شیعه و اهل سنت دشمنان اسلام را به زانو در می‌آورد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با بیان این‌که ترس و وحشت دشمن از انسجام و یکپارچگی مسلمانان است، گفت: اتحاد رزمندگان اسلام و حتی انسجام میان رزمندگان شیعه و اهل سنت تمامی دشمنان انقلاب را به زانو در می‌آورد.
علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم عمامه گذاری روحانیان اهل سنت شهرستان جوانرود با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و علمای اهل سنت برگزار شد.


آیت الله علما با بیان اینکه مهم ترین عامل برای بقای اسلام و ثابت ماندن آن حفظ اتحاد است، عنوان داشت: دشمنان اسلام تنها به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان هستند و با ترفندهای مختلف درصدد این می باشند که میان مسلمانان فاصله ایجاد کنند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه افزود: ترس و وحشت دشمن از انسجام و یکپارچگی مسلمانان است، اتحاد رزمندگان اسلام و حتی انسجام میان رزمندگان شیعه و اهل سنت تمامی دشمنان انقلاب را به زانو درآورد.


امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان، اتحاد و یکپارچگی مسلمانان را برای خود یک خطر می دانند و تفرقه میان شیعه و اهل سنت را یک فرصت، تا بتوانند از فرصتی که با غفلت مسلمانان در اختیارشان قرار می گیرد ضربه خود را به اسلام و انقلاب وارد کنند.


وی حضور فعال و پر رنگ طلاب و جامعه روحانیت را بسیار اساسی خواند و تصریح کرد: طلاب با بیان شیرین، آگاهی و تسلط نسبت به مسائل دینی و مذهبی به راحتی می توانند افراد را نسبت به گرایش به سمت اسلام و فرهنگ قرآنی ترغیب کنند.


آیت الله علما ابراز کرد: دشمنان به دنبال تحریف مکتب و اهداف پیامبر اکرم (ص) هستند، امروز وظیفه مسلمانان پاسداری از آرمان ها و ارزش های اسلام است.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: امید است که با اتحاد و انسجام مسلمانان شاهد سرنگون شدن دشمنان اسلام باشیم زیرا بسیاری از مسلمانان بیگناه از سوی شیطان صفتان مظلومانه به شهادت می رسند./857/202/ب1

ارسال نظرات