۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۲۹۴۷۹۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

محرم و صفر مناسب ترین زمان برای هدایت جوانان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی محرم و صفر را مناسب ترین زمان برای هدایت جوانان دانست و گفت: محرم و صفر به دلیل حضور پر شور مردم در مراسمات عزاداری می تواند زمان ارزشمندی برای هدایت آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه جوانان باشد.
حجت‌الاسلام قربان‌پور، مدير کل تبليغات اسلامي استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، عصر امروز دوشنبه 20مهر، ماه محرم و صفر را نماد ولایت مداری دانست و بیان کرد: این دو ماه عزیز بهترین و مناسب ترین عالی ترین فرصت برای ترویج معارف دین مبین اسلام است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به این که امام خمینی فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از تفکر پسندیده معمار کبیر انقلاب است.

 

حجت الاسلام قربان پور، محرم و صفر را مناسب ترین زمان برای هدایت جوانان دانست و خاطر نشان کرد: محرم و صفر به دلیل حضور پر شور مردم در مراسمات عزاداری می تواند زمان ارزشمندی برای  هدایت  آحاد ملت ایران اسلامی بخصوص جوانان باشد.

 

توزیع یکهزار بسته فرهنگی در ماه محرم

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از توزیع یکهزار بسته فرهنگی در ماه محرم خبر داد و اظهار کرد:  این بسته ها شامل 2 هزار و 500 جلد کتاب و بروشور و شال مشکی است که بین هیات مذهبی، مداحان، ائمه جماعات ومبلغین توزیع می شود.

 

حجت الاسلام قربان پور با بیان این که هیئت های مذهبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار و مدافع ولایت فقیه به خوبی نقش آفرینی می کنند خاطر نشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 100 هیات مذهبی ثبت شده در استان مرکزی مشغول به فعالیت هستند.

 

جلسات توجیهی هیئات مذهبی و مداحان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: در راستای بهتر برگزار شدن برنامه های عزاداری محرم گردهمایی های مختلفی برای 4 گروه مبلغان اعزامی، مبلغان و مبلغات، هیئات مذهبی، روحانیون و ائمه جماعات برگزار شده است.

 

حجت الاسلام قربان پور افزود: در 12 شهرستان تابعه استان مرکزی گردهمایی مختلفی به شکل مجزا تشکیل شده است و همچنین جلسات توجیهی هیئات مذهبی و مداحان از هفته گذشته به تعداد 50 جلسه و گردهمایی برگزار شده است.  

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه بیان کرد: تا به امروز یکهزار و 150 مداح در اداره کل تبلیغات اسلامی دارای پرونده هستند و همچنین در جلساتی که برای مداحان برگزار شده به پرهیز از بیان مطالبی که موجب ایجاد تفرقه بین مسلمین می شود تاکید شده است./842/202/ب2

ارسال نظرات