۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۲۹۵۵۹۱

بزرگداشت آیت الله اشرفی اصفهانی در کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ آیین بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی با حضور یادگار امام خمینی (ره)، علما و روحانیان در استان کرمانشاه برگزار می شود.
آيت الله اشرفي اصفهاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت سالگرد شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی مراسمی با حضور علما و روحانیان، مسؤولان و عموم مردم شنبه 25 مهرماه سالجاری در مسجد آیت الله بروجردی استان کرمانشاه برگزار می شود.


گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام سید علی خمینی از خاندان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به عنوان سخنران در مراسم بزرگداشت چهارمین شهید محراب حضور پیدا خواهد کرد.


لازم به ذکر است عالم زاهد و متقی، مجاهد عالیقدر ، چهارمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی نماینده امام و امام جمعه کرمانشاه در مهرماه 1279 شمسی در یک خانواده روحانی بزرگ در خمینی شهر اصفهان متولد شد.


شهید آیت الله اشرفی اصفهانی در سال 1335 جهت اداره حوزه علمیه کرمانشاه و تدریس در آن جا از سوی مرحوم آیت الله بروجردی رهسپار آن منطقه گردید و در مدت 26 سال اقامت در این شهر ضمن اداره و تدریس علوم فقه و اصول، مشغول ارشاد و تبلیغ مردم این منطقه شدند و از قیام 15 خرداد 42 تا پیروزی انقلاب به مبارزه علیه رژیم پهلوی و طاغوت به وسیله اعلامیه و سخنرانی پرداخت و مکرر مورد تعرض دستگاه قرار گرفت تا اینکه به مقام رفیع شهادت نائل شد./857

ارسال نظرات