۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۲۹۶۲۹۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دشمن برای انتخابات خبرگان و مجلس دهم خواب های شومی دیده است/ به مدیریت مجلس در تصویب طرح هسته ای انتقاد وارد است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دشمنان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی پیش رو خواب های شومی دیده به همین دلیل همه مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند.
حجت الاسلام يعقوبي - مراسم عزاداري بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، شب گذشته در جمع مردم و عزاداران مرکز استان، با اشاره به تصویب برجام( برنامه جامع اقدام مشترک) در مجلس، اظهار کرد: اگر چه طرح هسته ای از سوی نمایندگان مجلس مصوب و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرد اما به مدیریت مجلس شورای اسلامی در روند تصویب آن انتقاد وارد است.

 

وی اضافه کرد: مردم انتظار داشتند حداقل نتیجه 40 روز بررسی برجام در کمیسیون ویژه آن در صحن علنی مجلس قرائت شده و آن را می شنیدند و نمایندگان نیز برای ثبت در تاریخ نظرات خود را در مورد این توافق نامه اعلام می کردند نه این که کل روند طرح و تصویب آن 20 دقیقه طول بکشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با یادآوری این سخن مرحوم آیت الله مدرس که در مجلس آن زمان خود را نماینده ای معرفی کرد که ترس و طمع در وجود او جایی ندارد، گفت: رفتار و گفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید مدرس گونه باشد زیرا کسی که ترسو و طماع باشد نماینده واقعی ملت ایران نیست.

 

وی با اشاره به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که اسفندماه سال جاری برگزار می شود، از مردم خواست تا خود را برای این انتخابات و حماسه آفرینی در آن آماده کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خطاب به مردم، تصریح کرد: نمایندگانی را انتخاب کرده و به مجلس بفرستند که ترسو و طماع نبوده و همانند مرحوم مدرس دیانت را عین سیاست بدانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: دشمنان هم برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی پیش رو خواب های شومی دیده به همین دلیل همه مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران استکبارستیزی خود را در مقاطع مختلف تاریخ نشان داده است، افزود: استکبارستیزی به معنای داشتن همت بلند است و همان طور که این ملت با استبداد پهلوی جنگیده و شاه را از کشور بیرون کردند اکنون نیز می بایست با همت بلند خود مرتجعان و منافقان عالم را ساکت کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: مبارزه به پایان نرسیده و هنوز جنگ ادامه دارد اما تنها روش آن عوض شده به گونه ای که امروز جنگ نرم و تهاجم فرهنگی جای خود را به تهاجم نظامی سخت داده، به همین دلیل همه باید همچنان در صحنه حضور داشته باشند.

 

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی گفت: باید مراقب باشیم تا فرهنگ سراهای ما به فرنگ سرا و محلی برای ترویج فرهنگ غلط و غیراسلامی غربی بدل نشوند./9314/پ202/ج

ارسال نظرات