۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۹۶۹۴۵
محمدجواد غم پرور:

حسینیه و زینبیه اعظم زنجان میراث معنوی کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان، حسینیه و زینبیه اعظم زنجان میراث معنوی ارزشمند زنجانی‌ها دانست و گفت: همه خادمان در زینبیه و حسینیه در زیر پرچم و لوای امام حسین(ع) برای اهل بیت(ع) خادمی می‌کنند.
حسينه اعظم زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدجواد غم پرور، رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان در دیدار با هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان اظهار کرد: همه خادمان در زینبیه و حسینیه در زیر پرچم و لوای امام حسین (ع) خادم اهل بیت (ع) هستند.

 

وی با اشاره به اینکه به برکت وجود حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، زنجان جهانی شده است، تصریح کرد: بسیاری از مردم کشور بااینکه زبان ترکی بلد نیستند، اما در روز برگزاری مراسم‌های عزاداری مردم زنجان، ساعت‌ها به تماشای این مراسم عظیم می‌نشینند.

 

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه باید حافظ و حامی این میراث عظیم معنوی بود، اضافه کرد: مجموعه حسینیه اعظم طبق سنوات گذشته آمادگی دارد در همه زمینه‌ها چه نیرو و چه امکانات با زینبیه اعظم همکاری کند تا برنامه‌ها به نحو احسن انجام شود.

 

وی با ابراز امیدواری از حضور گسترده مردم در سال جاری اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز سرباز خوبی برای امام حسین (ع) باشیم و این حضور گسترده را به نحو احسن به مردم نشان دهیم.

 

همکاری زینبیه و حسینیه اعظم زنجان بسیار خوب است

 

در ادامه این دیدار سید سجاد احمد پور ، رئیس هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان نیز ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای ایشان اظهار کرد: مایه افتخار و سربلندی است که در حضور خادمان حضرت امام حسین (ع) هستیم.

 

احمد پور با اشاره به همکاری مطلوب زینبیه و حسینیه اعظم زنجان بیان کرد: امکانات زینبیه اعظم زنجان محدود است، اما با این وجود هم آمادگی برای همکاری با حسینیه اعظم زنجان وجود دارد.

 

وی با آرزوی موفقیت برای خادمان حسینیه اعظم زنجان اضافه کرد: خوشبختانه حسینیه اعظم زنجان همیشه همکاری خوبی با زینبیه اعظم زنجان داشته است.

 

گفتنی است، دیدار هیئت امنای زینبیه و حسینیه اعظم زنجان در محل زینبیه اعظم زنجان با حضور جمعی از هیئت امنای هر دو مسجد برگزار شد./1325/د101/ف

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

ارسال نظرات