۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۳۰۰۳۰۶
پایان سفر سه روزه رییس دستگاه قضا به مازندران؛

اختصاص صد میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت های اداری دستگاه های قضایی مازندران

خبرگزاری رسا ـ سفر سه روزه رییس قوه قضاییه به مازندران عصر امروز با برگزاری نشست خبری به پایان رسید؛ در این سفر صد میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت های اداری دستگاه های قضایی مازندران اختصاص داده شد.
آيت الله آملي لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه بعد از ظهر امروز در نشست خبری خود در ساری، با ابراز رضایت از سفر خود و همکارانش به مازندران، گفت: مهم ترین هدف سفر بنده و اعضای شورای عالی قضایی به استان های مختف کشور بررسی وضعیت مجموعه دستگاه های قضایی استان ها و رسیدگی به مشکلات آنها است.

 

وی با بیان این که در این سفر سه روزه مسائل و مشکلات مجموعه قضایی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: همچنین در جهت رفع موانع و مشکلات موجود در این خصوص نیز تصمیمات مناسبی گرفته شد.

 

رییس قوه قضاییه با اشاره به حضور مسؤولان قضایی در شهرستان های استان، گفت: معاونان و مسؤولان قضایی با حضور در شهرستان ها مسائل و مشکلات مجموعه های قضایی استان را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و در جهت رفع آن تصمیمات مناسب گرفته شد.

 

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به این که در این سفر تلاش کردیم در جهت رفع مشکلات و تنگناهای دستگاه قضایی در مازندران اقدامات و تصمیمات مناسبی صورت گیرد، گفت: خوشبختانه در پایان سفر نیز مصوباتی جهت رفع مشکلات مجموعه قضایی استان نیز به تصویب رسید.

 

وی از اختصاص صد میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت های اداری دستگاه های قضایی مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در جهت تعمیر، تجهیز و احداث ساختمان ها و واحدهای قضایی در استان تصمیمات خوبی گرفته شد.

 

آیت الله آملی لاریجانی در ادامه سخنان خود مسأله نیروی انسانی در دستگاه قضایی را یک موضوع مهم ارزیابی کرد و با بیان این که جهت رفاه این مجموعه تسهیلات مناسبی در این سفر در نظر گرفته شد، گفت: تلاش ما این بوده این سفر سه روزه دستاوردهای مناسبی جهت توسعه و رونق مجموعه قضایی مازندران داشته باشد.

 

وی از ارتقای سطح قضایی دادگستری های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این خصوص تلاش خواهیم کرد تا موفقیت های لازم صورت گیرد.

 

رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود، مازندران را از جمله استان های مؤثر و با پتانسیل و ظرفیت بالا در کشور معرفی کرد و گفت: این استان شهید پرور و ولایت مدار شایسته ارایه خدمات بیشتری است.

 

وی بر ضرورت توجه ویژه دولت به مازندران شد و با بیان این که متأسفانه از گذشته این استان از نظر اعتبارات ملی کمتر مورد توجه قرار می گرفته است، افزود: امیدواریم دولت در بخش اعتبارات عمرانی و جاری توجه ویژه ای به مازندران داشته باشد.

 

گفتنی است؛ سفر سه روزه آیت الله آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه با برگزاری این نشست خبری به پایان رسید و رییس دستگا قضاه ساری را به مقصد تهران ترک کرد./950/پ202/ج

ارسال نظرات