۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۳۰۲۰۱۷
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

دشمنان به دنبال تبلیغ تشیع لندنی و تسنن آمریکایی هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در همایش اتحاد علمای شیعه و اهل سنت، گفت: دشمنان اسلام با تفرقه میان علمای شیعه و اهل سنت به دنبال تبلیغ و حمایت از تشیع لندنی و تسنن آمریکایی هستند.
حجت الاسلام گودرزي روحانيان روحانيان1 روحانيان2

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش اتحاد روحانیان شیعه و اهل سنت ظهر امروز با حضور علما و روحانیان اهل سنت و شیعه استان کرمانشاه در مجموعه فرهنگی بعثت برگزار شد.


حجت الاسلام غلامرضا گودرزی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با حضور در این مراسم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: تشیع لندنی که از لندن حمایت و تبلیغ می شود و تسنن آمریکایی که مورد حمایت کشور آمریکا است، این ها نه شیعه و نه اهل سنت هستند.


وی در ادامه افزود: عده‌ای هستند که خود را به شکل علمای شیعه و اهل سنت درآورده اند، اینگونه افراد از سوی دشمنان اسلام تغذیه شده و مورد حمایت قرار گرفته اند.


حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: استکبار به دنبال علما و روحانیان اهل سنت و شیعه هستند و از تمام امکانات برای تغذیه فکری آن ها استفاده می کنند و قطعأ به دنبال رواج تشیع لندنی و تسنن آمریکایی هستند.


مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه علمای شیعه و اهل سنت را به وحدت و یکپارچگی دعوت کرد و ابراز کرد: قطعأ دشمنان اسلام همواره از اتحاد میان مسلمانان ضربه خورده اند و تنها سد و سپر محکم در برابر تهاجمات فرهنگی آن ها اتحاد و یکپارچگی مسلمانان است و علما و روحانیان شیعه و اهل سنت می توانند این مهم را به خوبی اجرایی کنند.


وی با بیان اینکه اختلاف و تفرقه سبب تضعیف اسلام خواهد شد، بیان داشت: در تاریخ اسلام نمونه های بسیاری از تحرکات دشمنان و مخالفان اسلام بر علیه انبیاء و امامان و بسیاری از مسلمانان دیده شده است، از این رو باید تلاشی مجدانه برای ثبات و استحکام پایه های اسلام داشت.


حجت الاسلام گودرزی گروهک‌‌های تروریستی و فرقه های ضد اسلام را عاملی خطرناک در راستای ایجاد تفرقه میان مسلمانان دانست و اظهار داشت: داعش و فرقه های تروریستی تنها نام اسلام را یدک می کشند و به دستورات الهی و قرآن کریم توجه ای ندارند.


این مسؤول در پایان با اشاره به ابزار دشمنان برای بدنام کردن علمای شیعه و اهل سنت تصریح کرد: استکبار با پوشیدن لباس مقدس روحانیت بسیاری از جنایات و اعمال مذموم را مرتکب می شود و این عامل سبب بدنامی دین اسلام می شود./857/202/ب2

ارسال نظرات