۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۳۰۲۷۶۸
آیت الله قزوینی:

بصیرت و اخلاص رهبر معظم انقلاب درس آموز است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قزوینی از علمای شهر کربلا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با توجه به اختلاف افکنی دشمنان در بین شیعیان، بر عدم تبلیغ عکس ایشان در اربعین تأکید داشته اند، بصیرت و اخلاص ایشان را درس آموز خواند و گفت: توصیه می کنم دیگران هم از حضرت آیت الله خامنه ای درس بگیرند.
آيت الله سيد مرتضي قزويني

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمرتضی قزوینی از علمای شهر مقدس کربلا در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی بر اتحاد و برادری شیعیان در اجتماع باشکوه اربعین حسینی علیه السلام تأکید کرد و هرگونه اختلاف و دو دستگی را حربه دشمن برای ایجاد تفرقه خواند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با توجه به اختلاف افکنی دشمنان در بین شیعیان، بر عدم تبلیغ عکس ایشان در اربعین تأکید داشته اند، بصیرت و اخلاص ایشان را درس آموز خواند و گفت: توصیه می کنم دیگران هم از حضرت آیت الله خامنه ای درس بگیرند.

 

گفتنی است، حجت الاسلام پناهیان در هیئت دانشگاه هنر پیرامون سفر اربعین به عتبات عالیات گفته بود که بدترین کاری که دشمنان می‌خواهند بکنند حمله داعشی ها و تروریست‌ها به اربعین نیست، بدترین کاری که می‌کنند این است که دعوای داخلی راه بیندازند، آقا فرمودند: عکس من را حق ندارید ببرید آنجا تبلیغ کنید.

 

پیش از این نیز رهبر معظم انقلاب از طرح دشمن برای اختلاف افکنی در بین شیعیان خبر دادند و بارها در بیانات متعددی تاکید کرده‌اند که باید از اقداماتی که بهانه اختلاف و تنش شود خودداری کرد./1330/د101/ف

 

 منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات