۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۳۰۲۷۷۳
امام جمعه سوسنگرد:

حضور زوار در کربلا و برگزاری مراسم اربعین حسینی ثمره خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سوسنگرد با اشاره به این که ارائه خدمات رفاهی به زوار زمینه ساز پیشرفت و ترقی مسؤولان در زمینه کاری است، گفت: به برکت خون شهیدان شاهد حضور مردم برای زیارت امام حسین(ع) در کربلا هستیم.
اربعين حسيني در کربلاي معلي

حجت الاسلام احمد ساری اصل امام جمعه شهرستان سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان خوزستان که با مدیریت و هدایت و پشتیبانی وی شاهد خدمت رسانی به زوار در مراسم اربعین حسینی هستیم، افزود: در برپایی هر چه بهتر مراسم اربعین حسینی، استاندار و دیگر مسؤولان استان اقداماتی را انجام داده که خواهان بیشتر بودن آنها هستیم.

 

وی با اشاره به این که امکانات شهرستان سوسنگرد در زمینه خدمت رسانی در حد بضائت شهرستان و در عین حال محدود است، بیان داشت: در رابطه با برگزاری مراسم اربعین حسینی، شهرستان­های استان، شهرداری، نیروهای نظامی و انتظامی، سازمان حج و زیارت استان ، هلال احمر همکاری خود را مبذول داشته و خواهان همکاری بیشتر دیگر سازمان­ها و نهادها هستیم.

 

امام جمعه سوسنگرد با اشاره به این که باید در زمینه خدمت رسانی و ایجاد مواکب برای زوار اربعین حسینی بستر سازی صورت گیرد، گفت: مردم در استقبال از زوار پیش قدم بوده و به برکت خون شهیدان که با شعار معروف « کربلا ما داریم می­آییم» جان خود را فدا کردند شاهد حضور زوار در کربلا و زیارت امام حسین(ع) هستیم.

 

وی با اشاره به این که اهتمام و ارائه خدمات رفاهی برای زوار امام حسین(ع) از سوی مسؤولان باعث پیشرفت و ترقی آنها در زمینه کاری است، اظهار داشت: در این زمینه جاده بستان سوسنگرد و بستان چذابه به همت مسؤولان اداره راه و شهرسازی برای تردد زوار به بهره برداری رسید.

 

حجت الاسلام ساری اصل با بیان این که در دوران جنگ تحمیلی، چذابه باعث جلب رزمندگان در دفاع از کشور شده و در حال حاضر نیز زوار امام حسین(ع) را به خود جذب کرده است، افزود: تغییر نام آن به جذابه بسیار پسندیده و ضروری بوده و خواهان توجه مسؤولان به این مورد گردید.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که در چذابه در حال حاضر 70 تا 80 موکب وجود دارد و در حدود 2 کیلومتر از آنجا را در اختیار مؤسسان مواکب شهرستان ها قرار داده ایم، گفت: همه این اقدامات در راستای خدمت رسانی به زورا بوده و در عین حال از حضور گسترده زوار خبر داد.

 

وی در پایان با اشاره به این که در زمینه تردد زوار مشکلی وجود ندارد و خدمت رسانی هر جه بیشتر به زوار را خواستار شده و در عین حال از تمام مسؤولان، نهادها، ارگان­ها و نیروهای داوطلب و مردمی در برگزاری هر چه بهتر این مراسم تشکر کرد./9466/302/ب3 

ارسال نظرات