۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۳۰۳۵۷۶
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

کتاب تا قاف کرامت به نویسندگی امام جمعه اردبیل رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتاب تا قاف کرامت به نویسندگی امام جمعه اردبیل با موضوع حجاب و زن در اردبیل رونمایی شد.
کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، کتاب «تا قاف کرامت» به نویسندگی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، صبح امروز طی مراسمی با حضور مسؤولان استانی در مجتمع فدک اردبیل رونمایی شد.

 

این کتاب تحقیقی پیرامون حجاب و عفاف و شخصیت مسلمانان با محوریت تعریف عرفانی از جایگاه زن، جایگاه حجاب در تعریف غرب، انقلاب در روابط، پیری جمعیت، بی‌معنا شدن عشق، مردسالاری، بازار آزاد جنسی، عطش کاذب، خشونت، موضوع نگاه ابزاری به زن و تعریف آرمانی شخصیت زن برتر نگارش شده است.

 

در فصل دوم این کتاب موضوع ارتباط آرمانی از نظر اسلام، ارتباط عفت با ذرات عالم، حفظ کرامت زن و مرد و رعایت حقوق عمومی در فضای عمومی مورد توجه قرار گرفته است.

 

در فصل سوم این کتاب اولویت اول در نقش اجتماعی زن به عنوان مادری، سهم اصلی زن از عنایت خلقت، منشا حقوق زن، ‌الگوی جاوید و جاودانه و چالش حجاب در اروپا و کشورهای لائیک مطرح شده و به صورت مطلوب مسائل پیرامونی در این زمینه در این کتاب به نگارش درآمده است.

 

این کتاب با موضوع حجاب و زن و در بیش از دو هزار نسخه همزمان با هفته کتاب در اختیار مخاطبان قرار گرفته تا با مطالعه آن با مبانی حجاب و عفاف و شخصیت زن بیشتر آشنا شوند./937/203/ب3

ارسال نظرات