۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۳۰۸۶۳۶
آیت الله ممدوحی:

مجلس خبرگان جایی برای بازی های سیاسی نیست/ مدیریت داهیانه رهبر انقلاب موجب سرافرازی کشور در عرصه های بین المللی شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی نقش و جایگاه مجلس خبرگان را در نظام اسلامی بی بدیل توصیف و تاکید کرد که این نهاد برجسته و انقلابی جایی برای بازی های سیایس و جناح بندی های رایج نیست.
آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در چهارمین روز از نام نویسی کاندیداهای خبرگان رهبری در فرمانداری قم حاضر شد و مراحل نام نویسی انتخابات را انجام داد.

 

وی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری یکی از اثرگذارترین انتخابات های کشور است زیرا نقشی عظیم در کشور بر عهده این نهاد قرار دارد.


وی نقش مجلس خبرگان رهبری در تعیین سرنوشت کشور را مهم خواند و تأکید کرد: اهمیت نقش مجلس خبرگان رهبری در سال 1368 و پس از رحلت امام راحل (ره) روشن شد که با انتخاب رهبری لایق، آگاه ، مدبر و هوشیار زمینه برقراری امنیت و آرامش در کشور را فراهم کرد، به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، امروز کشور ایران در منطقه ای نا امن از امنیتی مثالزدنی برخوردار است.


آیت الله ممدوحی تصریح کرد: مدیریت رهبر معظم انقلاب موجب سرافرازی کشور در عرصه های بین المللی شده و اقتدار ایران را به رخ جهانیان می کشد.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات های پیش رو اظهار داشت: نقش مردم تعیین کننده است و حضور حداکثری آنها در پای صندوق های رأی عزت و اقتدار کشور را بار دیگر در عرصه های جهانی به نمایش می گذارد.


 آیت الله ممدوحی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی و برخاسته از میان مردم است، لذا تداوم این نظام و سرافرازی آن وابسته به حمایت های مردم و در گرو  تجدید پیمان آنها با آرمان های انقلاب است.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: حزب گرایی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بی معناست و این مجلس جایی برای جناح بازی نیست، مردم باید فردی شایسته و آگاه و عالم را برگزینند و از مسائل حاشیه ای و تفرقه انگیز دوری کنند.


وی در پایان گفت: امید است همچون گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم باشیم و افرادی لایق و مدبر برای خدمت به انقلاب و اسلام با حمایت های مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، انتخاب شوند
./857/ت302/ج

ارسال نظرات