۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۳۰۸۷۸۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیازمند برنامه ریزی و عزم جدی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: مدیران باید با اهتمامی شایسته در مسیر ترویج فرهنگ ارزشمند و متعالی امربه معروف و نهی از منکر قدم برداشته و با برنامه ریزی و عزم جدی حرکت کنند.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امشب در نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد آمل با ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان که در دفتر امام جمعه آمل برگزار شد تصریح کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز گسترش خوبی ها در نظام اسلامی می شود.


وی با بیان این که ضرورت دارد تلاش های ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر صورت گیرد، بیان داشت: جامعه امروز نیازمند گسترش امربه معروف و نهی از منکر است که می تواند اثرات و برکات ارزشمندی داشته باشد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی همواره در خدمت نظام اسلامی و انقلاب قرار دارد، تصریح کرد: ملت ایران در مسیر ترویج و تحکیم ارزش های انقلابی و اسلامی پیشتاز است و عزم گرانقدری در این مسیر دارد.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده و ولایت پذیری خود را به اثبات رسانده است.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که قیام سرور و سالار شهیدان برگرفته از فرهنگ والای امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: ضرورت دارد فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر را گسترش دهیم که باید از همه ظرفیت ها و فرصت ها در این راستا استفاده شود.


وی ادامه داد: مدیران باید با اهتمامی شایسته در مسیر ترویج فرهنگ ارزشمند و متعالی امربه معروف و نهی از منکر قدم برداشته و با برنامه ریزی و عزم جدی حرکت کنند.


محمد محمدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در این جلسه تصریح کرد: در خصوص موضوعات مختلف در این حوزه و در سطح شهرستان، نشست های تخصصی در ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان باید صورت گیرد تا بتواند اثرگذار باشد.


وی خاطرنشان کرد: بعضی از مشکلات باید در این ستاد مورد تحلیل، بررسی و تصمیم گیری شایسته قرار گیرد تا بتوانیم در راستای رفع آن گام برداریم.


سعید همایونی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آمل در این جلسه اظهار داشت: نیاز است در جلسه شورای اداری حضور پیدا کرده و تبیین لازم نسبت به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم.


همایونی افزود: دستگاه های فرهنگی و تبلیغی باید برنامه های جذاب لازم را با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر صورت دهند و شناسایی و تکمیل تشکل ها در دستور کار قرار گیرد.


گفتنی است؛ در پایان نشست مدیران کانون ها به بیان موضوعات مختلف پرداخته و مقرر شد این افراد با تکمیل فرم به عضویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان درآمده و در عملیاتی کردن بسیاری از برنامه های ستاد همکاری کنند./1314/202/ب1

ارسال نظرات