۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۳۰۹۳۲۵
حجت الاسلام سالک کاشانی:

ریخته شدن خون شیعیان نیجریه موجب فروپاشی حکومت این کشور خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که با ریختن خون یک مسلمان و شیعه شجره طیبه اسلام رشد پیدا می کند، گفت: ریخته شدن خون شیعیان نیجریه موجب فروپاشی حکومت این کشور خواهد شد.
احمد سالك، رئيس كميسيون فرهنگي مجلس

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که آمریکا و سلطه جهانی با مقوله ای به نام قطب اسلام ناب رو به رو شده اند، گفت: قطب اسلامی با ویژگی های موجود در جمهوری اسلامی ظاهر شده است.

 

وی افزود: امروزه شاهد این مهم هستیم که اسلام در مقابله با دیگر قطب ها به سرعت رو به گسترش است که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی با تأکید بر این که دنیای استکبار نگران این است که در آینده در مدار حاکمیت اسلام قرار گیرد، گفت: استکبار در سراسر دنیا با مشاهده تجلی انقلاب اسلامی در قالب حرکت های مقاومتی و شیعی دست به کشتار آنها می زند.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که کشتار شیعیان با هدف مأیوس کردن آنها از ادامه دادن به مسیرشان انجام می شود، گفت: با ریختن خون یک مسلمان، شجره طیبه اسلام رشد پیدا می کند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که اسلام، جهان را زیر سایه خود قرار خواهد داد، گفت: کشتار شیعیان نیجریه محکوم است.

 

حجت الاسلام سالک گفت: خون ریخته شدن شیعیان نیجریه موجب فراهم شدن مقدمات فروپاشی حکومت نیجریه خواهد شد./1307/303/ب2

ارسال نظرات