۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۳۱۰۴۱۷
امام جمعه بروجرد:

استقلال و آزادی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که پیروزی انقلاب دستاوردهای فراوانی برای ما به همراه آورد، گفت: استقلال و آزادی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در نشست برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر با بزرگداشت این ایام، گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


وی با با تأکید بر این که ایام دهه فجر باید به بهترین نحو ممکن گرامی داشته شوند، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی برای ما به ارمغان آورد.


حجت الاسلام ترابی با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل نو، اظهار داشت: مهم ترین و بزرگ ترین دستاورد انقلاب استقلال و آزادی بود.


وی در ادامه با اشاره به این که ایران پیش از دوران انقلاب به کشورهای ابرقدرت و سلطه گر دنیا وابسته بود، افزود: در آن دوران استقلال برای ملت ایران معنایی نداشت.


امام جمعه بروجرد تصریح کرد: با تبیین دستاوردهای انقلاب افزون بر آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب، این نسل متوجه می شوند ایران از ذلت در دوران شاهنشاهی به اوج عظمت پس از انقلاب اسلامی رسیده است.


وی یادآور شد: در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) ملت ایران نقش بسزایی داشتند و با بصیرت و آگاهی راه صحیح را برگزیدند.


حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی خود را از دست کشورهای سلطه گر و استعمارگر جهان نجات دادند.


جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین نظام سیاسی جهان است
امام جمعه بروجرد جمهوری اسلامی ایران را مستقل ترین نظام سیاسی جهان بیان کرد و گفت: پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دلیل دشمنی برخی کشورهای قدرتمند جهان است.


وی در ادامه با بیان این که مردم ایران با روحیه اعتماد به نفس و خودباوری که از امام خمینی(ره) به ارث برده اند، می توانند بسیاری از عقب ماندگی های کشور را برطرف کنند، اظهار داشت: دستورات اسلام و قرآن سرلوحه این نظام مقدس است.


حجت الاسلام ترابی با اشاره به برگزاری انتخابات در طول عمر انقلاب عنوان کرد: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و حضور در عرصه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ست.


وی خاطرنشان کرد: امروز نیز ملت فهیم و ولایی جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده در صحنه انتخابات دسیسه های دشمن را خنثی کرده و بر هراس دشمن می افزایند.


امام جمعه بروجرد یادآور شد: در سایه ولایتمداری ملت ایران و به برکت خون شهدا عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود.


وی تصریح کرد: حرکت حول محور ولایت فقیه مهم ترین عامل موفقیت های ایران اسلامی در عرصه های گوناگون نظام و خار چشم دشمنان است./9459/203/ب1

ارسال نظرات