۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۳۱۰۹۳۹

همایش و گردهمایی فعالان قرآنی همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیته قرآن و عترت دهه فجر خراسان جنوبی از برگزاری همایش فعالان قرآنی استان خبر داد و گفت: این گردهمایی با حضور جامعه قرآنی استان همزمان با دهه فجر در بیرجند برگزار می‌شود.
اشرفي

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدرضا اشرفی،مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی و دبیر کمیته قرآن و عترت دهه فجر خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 164 خانه قرآن روستایی، 27 خانه قرآن شهری و 25 موسسه قرآنی تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مشغول به فعالیت هستند.

 

وی با اشاره به اینکه خانه‌های قرآنی با هدف گسترش و ترویج فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی تاسیس می‌شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 800 میلیون ریال اعتبار از محل سازمان دارالقران کشور، فصل پنج اعتبارات استانی و اعتبارات شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان برای فعالیتهای قرآنی ابلاغ و اختصاص یافته است.

 

مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین کمیته قرآن و عترت دهه فجر با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: ستاد قرآن و عترت دهه فجر سعی کرده با هماهنگی برنامه‌ها از موازی کاری در سطح استان جلوگیری کند.

 

دبیر کمیته قرآن و عترت دهه فجر خراسان جنوبی از برگزاری همایش و گردهمایی فعالان قرآنی استان خبر داد و بیان کرد: این گردهمایی با حضور مسئولان خانه‌های قرآن روستایی و شهری، موسسات قرآنی، اساتید ممتاز و منتخبان قرآن دستگاه اجرایی و حافظان همزمان با دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

 

اشرفی با اشاره به برگزاری مسابقه قرآن انقلاب در ایام الله دهه فجر سال جاری، عنوان کرد: امسال دهه فجر در هر شهرستان یک محفل انس با قرآن اجرا می‌شود.

 

وی برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان را از دیگر برنامه‌های محوری سازمان تبلیغات اسلامی در دهه فجر امسال ذکر کرد و افزود: تمام اعضای کمیته قرآنی به تناسب برنامه‌های را پیش‌بینی کرده‌اند که بعد از برنامه‌ریزی اعلام خواهد شد./1325/د102/ف

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات