۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۳۱۱۲۹۸
لاریجانی در صحن علنی مجلس:

امیدواریم در پسا برجام شاهد رونق اقتصادی باشیم

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید از حمایت ها و هدایت های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مسائل مختلفی که در طول این 12 سال در موضوع هسته ای رخ داده بود قدردانی کرد، قطعا راهنمایی های ایشان به عنوان نقش اول در ایجاد و تثبیت فنآوری هسته ای در کشور بسیار ارزشمند بود.
لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، دکتر علی لاریجانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم به رییس جمهور در سخنانی اظهار کرد: امروز روز تجلی اراده ملت ایران است که موضوع هسته ای به نتیجه رسید و تحریم ها برداشته شده است.


وی ضمن تقدیر از تلاش های آقای روحانی و وزیر امور خارجه برای برداشته شدن معضل هسته ای از پیش پای مردم ایران، تصریح کرد: شب گذشته همگان شاهد بودند که آخرین گام برای برداشته شدن تحریم ها رقم خورد و این نشان از استقامت ملت ایران است چون این مسیر پر فراز و نشیبی بود که با پایداری و استقامت، ملت ایران اراده خود را در این موضوع اساسی محقق کردند.


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که ضروری است از پایمردی های ملت ایران نیز تقدیر شود، بیان کرد: باید از حمایت ها و هدایت های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مسائل مختلفی که در طول این 12 سال در موضوع هسته ای رخ داده بود قدردانی کرد، قطعا راهنمایی های ایشان به عنوان نقش اول در ایجاد و تثبیت فنآوری هسته ای در کشور بسیار ارزشمند بود.


لاریجانی ادامه داد: امیدواریم فضای جدیدی برای تلاش و رونق اقتصادی در کشور فراهم شود./858/پ202/ج

ارسال نظرات