۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۳۱۱۴۷۲
مدیر کل ارشاد قم:

ایران دکترین سیاسی اسلام را به جهانیان عرضه کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عباس دانشی گفت: این انقلاب در سال بعد از به ثمر رسیدن پیروزی های مکرر را به همراه داشت و عنوان دکترین سیاسی اسلام را به همه هدیه کرد و ما مفتخریم که زیباترین شکل مردم سالاری با عنوان انتخابات در کمتر از 2 ماه بعد از پیروزی انقلاب شروع شد.
حجت‌الاسلام عباس دانشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش آموزشی نقش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در انتخابات به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، پیش از ظهر امروز در سالن همایش های شهید آوینی این اداره برگزار شد.

 

حجت الاسلام عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به رویداد بزرگ انتخابات پیش رو اظهار داشت: اتخابات نمود مردم سالاری و نظام اسلامی است و انتخابات امسال و در دوره زمانی 40 روزه باقی مانده بسیار حائز اهمیت است و در دوره کنونی برگزاری انتخابات پیش رو بیشتر اهمیت دارد و امیدواریم همه افراد دراین عرصه به انتخابات به خوبی به وظیفه خود عمل کنند تا انتخابات خوبی و با حضور حداکثری داشته باشیم.

 

وی با اشاره به این که نظام اسلامی هم در مرحله هیجانات و مبارزات خوب عمل کرد و هم در مرحله نظام سازی، اظهار کرد: برخلاف خیلی از انقلاب ها مثل مصر که حتی سالگرد انقلاب خود را نتوانستند حفظ کنند، نظام جمهوری اسلامی بر اساس عالی ترین فقه برگرفته از قرآن وعترت و با محوریت ولایت فقیه توانست همه مبارزات قبل از پیروزی را مدیریت کند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: این انقلاب در سال بعد از به ثمر رسیدن پیروزی های مکرر را به همراه داشت و عنوان دکترین سیاسی اسلامی را به همه هدیه کرد و ما مفتخریم که زیباترین شکل مردم سالاری با عنوان انتخابات در کم تر از 2 ماه بعد از پیروزی انقلاب شروع شد و باید این را قدر بدانیم و همه تلاش و کوشش خود را به کار ببندیم تا ازاین دو مرحله حساس به خوبی ارائه کنیم.

 

وی وظایف دولت و شورای نگهبان را در برگزاری هرچه بهتر انتخابات اساسی خواند و گفت: همه باید براساس وظایف خود برای حضور حداکثری در برگزاری اتخابات تلاش کنند؛ اداره ارشاد قم هم در کنار مجموعه های دیگر همکاری دارد و از زمانی که ستاد ویژه تشکیل شد در کنار آنها بوده است.

 

حجت الاسلام عباس دانشی در پایان افزود: با توجه به شرایط ویژه شهر قم در انتخابات امکان چاپ نوبت شب را هم برای چاپ خانه ها فراهم کرده ایم؛ ولی برای این کار باید حتما به قسمت چاپ و نشر اداره مراجعه شود./1330/پ202/س

ارسال نظرات