۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۳۱۱۶۴۱
مدیر اداره تبلیغات اسلامی دالاهو:

اقتدار کنونی ملت مرهون پذیرش نظام در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی دالاهو با اشاره به لزوم توجه به وقایع دوران انقلاب، گفت: انقلاب ایران به مستکبران جهان گوشزد کرد که ظلم و جور ماندگار نیست، اقتدار کنونی ملت ایران مرهون پذیرش نظام در جامعه است.
حجت الاسلام سيد سامعي

حجت الاسلام سید حسین سید سامعی مدیر اداره تبلیغات اسلامی دالاهو، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: خودباری و اعتماد به نفس و اقتدار جوانان با هدایت ها و سرپرستی امام خمینی (ره) موجب شکل گیری انقلاب اسلامی شد.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی دالاهو ادامه داد: تقویت هویت ملی و آزادی خواهی و اعلام انزجار از استکبار و نپذیرفتن ذلت توسط مردم ایران، زمینه های ظهور انقلاب را فراهم آورد.


حجت الاسلام سید سامعی تصریح کرد: مردم ایران سال ها شاهد نابرابری و ظلم رژیم های شاهنشاهی بودند، نظام حاکم بر کشور در آن زمان یاری گر ظالمان بوده و مردم مظلوم را روز به روز بیشتر در تنگنا قرار می داد، علاوه بر این حاکمان خوش گذران به دنبال تطمیع هوای نفس و خوش گذرانی خود بودند و از دست بردن در بیت المال ابایی نداشتند.


وی افزود: در واقع مردم رنج دیده خزانه کشور را پر می کردند و شاهان و شاهزادگان و درباریان با استفاده از ثروت مردم به زندگی مرفه خود مشغول بودند، تا جایی که با ندای آزادی خواهانه امام راحل (ره) مردمی که از ظلم و ستم به تنگ آمده بودند به پا خاستند و ریشه حکومت ظالمانه شاهنشاهی را خشکاندند.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی دالاهو یادآور شد: حکام هر کشور هرچند که قدرتمند باشند در مقابل اراده و خواست جمعی ملت ناتوانند همانگونه که نظام شاهنشاهی در ایران در دوران انقلاب به ریختن خون های بسیار متوسل شد اما این اقدامات نه تنها در اراده مردم خللی وارد نکرد بلکه آن ها را برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی راسخ تر کرد.


حجت الاسلام سید سامعی خاطرنشان کرد: پس از شکل گیری انقلاب و رأی حداکثری مردم به جمهوری اسلامی، همچنان ایام دهه فجر برای مردم یادآور پیروزی بزرگ در مقابل استکبار بوده و گرامیداشت این ایام بسیار مهم است.


وی بیان داشت: گرامی داشت ایام دهه فجر یادآور قاطعیت و شجاعت ملت ایران بود، این ایام به مستکبران جهان گوشزد می کند که ظلم و جور ماندگار نیست و روزی از اوج عزت به خفت و خواری افتاده و تسلیم خواست جمعی ملت خود می شوند.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی دالاهو در پایان گفت: خوشبختانه با وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آرمان های انقلابی ایران همچنان زنده و پابرجا است، پیشرفت ها و اقتدار کنونی ملت ایران برگرفته از پذیرش نظام در میان ملت است./857/302/ب3

ارسال نظرات