۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۳۱۱۶۵۵
آیت الله نمازی:

گره‌گشایی از کار خلق مورد توجه خداوند است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه درکاشان گره گشایی از کار بندگان را مورد پسند خدا دانست و با اشاره به این که خداوند خدمت به خلق را خیلی دوست دارد، گفت: خداوند محسن است و محسنین را هم دوست دارد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحییه مؤسسه خیریه دارالشفای چهارده معصوم(ع) خیابان آیت الله یثربی(ره) این شهرستان با تبریک میلاد امام حسن عسگری(ع) به فرزندش امام زمان(عج) و مسلمانان جهان گفت: امروز، روز شریف و روزی است که امام حسن عسگری عالم هستی و نظام آفرینش به نور ولایت او روشن شده است.

 

وی با اشاره به این که، تمام کارهای بزرگی که در دنیا انجام شده است آغازش از یک نقطه کوچکی بوده است یادآور شد: شجره طیبه توحید و نبوت پیامبر اکرم(ص) از 1400 سال قبل از مکه مکرمه که  شهری کوچک، عقب افتاده، محروم و بدون امکانات بود آغازشد،اما امروز اسلام، همه جهان را تحت الشعاع خودش قرارداده است بنابراین  نگران آینده این مرکز خیریه نباشید که آینده روشنی دارد.

 

یکی از کارهایی‌که خدا دوست دارد ،گره گشایی از کار بندگان خدا است

آیت الله نمازی یادآور شد: هرچند فعالیت این مرکز در یک محدود و شعاع کوچکی است اما کار بزرگی است چرا که، ارائه خدمت به بندگان صالح خدا از محبوب ترین کارها است و یکی از کارهایی که خدا دوست دارد ،گره گشایی از کار بندگان خدا است.

 

نماینده ولی فقیه درکاشان با اشاره به تأسیس درمانگاه خیریه در این منطقه از شهرستان کاشان که با مرکز شهر و مراکز درمانی و بیمارستانی شهر فاصله داردگفت: ایاب و ذهاب برای رسیدن به مراکز درمانی و بیمارستان ها در مرکز شهر برای مردم این منطقه از شهر مشکل بود اما با تأسیس این مرکز مشکلات درمانی مردم این منطقه برطرف می شود که این اقدام  بزرگ خیرین را نباید کوچک شمرد.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر این که خداوند خدمت به خلق را خیلی دوست دارد یادآور شد: یکی از مراجع قبل از انقلاب در جلسات درس خود گفت، حضرت موسی(ع) هنگام مناجات با خدا از او سؤوال کرد، اگر شما به صورت انسان روی زمین مجسم می شدی چکار می کردی و دنبال چه راهی می رفتی تا ما نیز همان راه را برویم، خداوند به حضرت موسی فرمود، اگر من به میان خلق خودم بودم، در کوچه و خیابان حرکت می کردم تا ببینم کجا یکی از بندگانم کارش به زمین مانده است تا آن را بردارم.

 

آیت الله نمازی همچنین با تأکید بر این که احسان کاری خدایی است و خداوند محسن است و محسنین را هم دوست دارد گفت: کامپیوتر خداوند روشن است و هرلحظه حسنات این اقدام خیر را به حساب بانیان آن که پدران و مادران شهدا و خیرین و افرادی که در تأسیس این مرکز خیریه نقش داشتند واریز می کند.

 

وی با اشاره به این روایت از ائمه معصومین(ع) که بعد از واجبات نماز و روزه و حج واجب، هیچ عملی نزد خدا محبوب تراز خدمت به خلق نیست، اظهارامیدواری کرد با کمک خیرین با توسعه این مرکز در آینده نزدیک شاهد افتتاح بیمارستان بزرگی با همه امکانات و تخصص ها در این محل باشیم./1307/202/ب3

ارسال نظرات